کد خبر : 1774322 | 25 مرداد 1400 ساعت 12:51 | 16.5K بازدید | 6 دیدگاه

بوعذار: مبعلی معلم کاشته زدن من بود

کاشته زدن مهارت خاصی است که عباس بوعذار به آن مچهز است.بازیکنی که البته به دلایل دیگری در ذهن ها جا گرفته .

بوعذار: مبعلی معلم کاشته زدن من بود 

به گزارش ورزش سه، عباس بوعذار در مورد فصلی که به همراه نفت مسجد سلیمان گذراند به خبرنگار ما گفت: فصلی که گذشت از لحاظ امکاناتی و مالی و کمبود بازیکن واقعا خیلی سخت بود.  همانطور که مشاهده کردید امسال سه مربی عوض شد ولی با این همه به خاطر مردم خوزستان و مسجدسلیمان جنگیدیم و تیم را در لیگ حفظ کردیم. امیدوارم این مشکلات در سال آینده رخ ندهد.


او که در زمان سرمربیگری محمود فکری بیشتر فرصت بازی کرد در این خصوص ادامه داد: آقای فکری به من لطف داشت او هم در این شرایط سخت و با وجود پیشنهاداتی که داشت و به خاطر مردم مسجد سلیمان آمد و تیم را تحویل گرفت و خدا را شکر نتیجه لازم را هم گرفتیم.


بوعذار که در زدن کاشته مهارت ویژه‌ای دارد در این مورد توضیح می دهد: کاشته زدن یکی از خصوصیات خوب من است که با تمرین کردن به دست آوردم و از ایمان مبعلی که در نفت با هم همبازی بودیم نیز خیلی چیزها یاد گرفتم.


وی در خصوص اینکه چقدر از نفت مسجدسلیمان دریافتی داشته گفت: دریافتی امسال ما هم از نفت به ۶۵ درصد رسید. این دریافتی ها هم با کمک همه جانبه هیئت مدیره به سختی وارد باشگاه و به تیم تزریق می شود.


 بوعذار در پایان در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده افزود: برای فصل بعد هنوز هیچ چیز قطعی نیست.  انشاالله تا روزهای آینده تصمیم میگیرم که به کدام تیم بروم.


این بازیکن در خصوص ماجرا علی دایی و طنزی که ساخته بودند و ترند شده بود و اینکه آیا هنوز هم ادامه دارد یا خیر گفت: جریان مصاحبه علی آقا هنوز هم ادامه دارد و همه جا پخش شده و هرکس من را می بیند می گوید یک دانه ر دارد(با خنده).

دیدگاه‌ها