کد خبر : 1774346 | 25 مرداد 1400 ساعت 14:26 | 228.8K بازدید | 44 دیدگاه

رئال آماده پیشنهاد 150 میلیون یورویی

امباپه پشیمان شد؛ درخواست ملاقات رودررو با الخلیفی

نشست خبری کیلیان امباپه امروز برگزار نخواهد شد و در عوض او قصد دارد شخصا با رئیس پی اس جی دیدار کرده و خواسته بزرگش را مطرح کند.

امباپه پشیمان شد؛ درخواست ملاقات رودررو با الخلیفی

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب قبل از معارفه 5 خرید تابستانی جدید پی اس جی، گوینده ورزشگاه نام یازده بازیکن دیدار را اعلام کرد و زمانی که نوبت به کیلیان امباپه رسید، بسیاری از هواداران بر علیه او سوت زدند. بخشی کوچک از ورزشگاه اما به تشویق ستاره جوان فرانسوی پرداخت.

امباپه مدت هاست از تمدید قرارداد سرباز زده و گفته می شود قصد دارد همین تابستان به رئال مادرید برود. این سوت های اعتراضی ممکن است تصمیم او برای جدایی را مصمم تر کرده و از سوی دیگر سران باشگاه را نیز بیش از پیش متقاعد کند که بهتر است پیشنهاد 150 میلیون یورویی رئال را قبول کنند تا اینکه یک بازیکن ناراضی را یک سال دیگر نیز نگاه دارند.

 

 

1634279

 

 

طبق ادعای برخی رسانه ها، امباپه قرار بود امروز در نشستی خبری در مورد آینده اش صحبت کند. او تاکنون چندین پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده و اخیرا ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در معارفه لیونل مسی صراحتا گفت که امباپه دیگر دلیلی برای تمدید نکردن ندارد چون تیمی قدرتمند را برای فصل جدید تدارک دیده اند اما به نظر ستاره فرانسوی حتی با آمدن مسی هم تمایلی برای ماندن ندارد.

 

 

1634835

 

 

شب گذشته جوزپ پدررول مجری معروف برنامه ال چیرینگیتو در خبری اختصاصی اعلام کرد که امباپه از نشست خبری منصرف شده و قصد ندارد در مورد آینده اش علنی صحبت کند چرا که مشاوران او توصیه کرده اند این نشست می تواند باعث خشم الخلیفی شده و مانعی بزرگ بر سر راه جدایی اش ایجاد کند.

 

 

1634836

 

1634834

 

 

در عوض امباپه امروز درخواست ملاقات شخصی با الخلیفی را کرده و قصد دارد رودررو به وی بگوید که قصد رفتن به رئال را دارد. او همچنین از رئیس درخواست خواهد کرد تا با باشگاه مادریدی وارد مذاکره شود. مشخص نیست واکنش الخلیفی به این درخواست چه خواهد بود ولی در مادرید منتظر پایان جلسه هستند و آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی برای امباپه.

به نظر همه چیز وارد فاز نهایی خود شده و به فاصله 2 هفته تا پایان انتقالات، روزهای داغ و پر حاشیه ای در انتظار دوست داران فوتبال خواهد بود.

 

 

1633447

دیدگاه‌ها