کد خبر : 1774551 | 26 مرداد 1400 ساعت 19:22 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: تامی آبراهام را از بچگی می‌شناسم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از نهایی شدن انتقال تامی آبراهام به این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد.

مورینیو: تامی آبراهام را از بچگی می‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها قبل مشخص شده بود که تامی آبراهام یکی از اهداف اصلی رم در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود و گفته شد که ژوزه مورینیو قصد دارد هر طور که شده این مهاجم انگلیسی را در تیمش داشته باشد؛ اتفاقی که نهایتا ساعاتی پیش رخ داد و ستاره انگلیسی چلسی با عقد قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به جمع شاگردان ژوزه مورینیو اضافه شد.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، حالا در واکنش به خرید جدید این باشگاه می گوید: "باید بگویم که عملکرد مدیر عامل و مالکان باشگاه درخشان بوده است. واقعیت این است که ما در پیش‌فصل فکر کردیم که ژکو را خواهیم داشت و اتفاقی که رخ داد کمی شگفت انگیز بود.

 

در یک بازار نقل و انتقالاتی سخت و در حالی که شرایط مالی دشواری حاکم است با تمایل، جاه طلبی، احترام به احساسات هواداران و واکنش به جدایی ژکو، خرید تامی آبراهام یک اتفاق فوق العاده بود."

 

 

1635112

 

 

مورینیو در ادامه گفت: "من ترجیح می دهم که بگویم صبر کنید تا عملکرد تامی را ببینید. با این حال می‌توانم با اطمینان کامل در مورد او صحبت کنم. من او را از بچگی می شناسم. او هرگز برای من بازی نکرد زیرا وقتی من در چلسی بودم 14، 15، 16 ساله بود اما او را به خوبی می شناسم.

 

من او را به عنوان یک بازیکن، یک فرد و از نظر روانی می شناسم. همیشه برای یک بازیکن انگلیسی سخت است که کشورش و لیگ برتر را ترک کند و این چیزهای زیادی در مورد او می گوید. اگر لیگ برتر را ترک می کنید، به این دلیل است که بلندپرواز هستید، می خواهید به تیم ملی خود بازگردید زیرا قصد دارید در جام جهانی بازی کنید و در خارج از انگلیس بازی کنید؛ جایی که تعداد زیادی از بازیکنان انگلیسی دوران درخشانی نداشته اند."

 

 

1635111

 

 

مورینیو در پایان گفت: "او با این بلندپروازی به اینجا می آید و امیدواریم بهترین ویژگی های او را به عنوان یک بازیکن ببینیم.  با تامی، الدور شامورودوف و بورخا مایورال، ما گزینه هایی هجومی داریم که از آنها بسیار راضی هستم. ما مثل یوونتوس که کریستیانو رونالدو را دارد و یا میلان که اولیویه ژیرو یا زلاتان ابراهیموویچ را در تیم خود می‌بیند نیستیم اما از گزینه‌هایی که داریم خوشحال و راضی هستیم."

دیدگاه‌ها