کد خبر : 1829803 | 29 خرداد 1401 ساعت 20:20 | 34.5K بازدید | 1 دیدگاه

حمله یونایتد و آرسنال به مهاجم محبوب مورینیو

دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال به دنبال خرید تامی آبراهام، ستاره انگلیس آ اس رم، هستند ولی آبراهام می‌گوید از شرایط خود در رم راضی است.

حمله یونایتد و آرسنال به مهاجم محبوب مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و آرسنال به دنبال بازگرداندن تامی آبراهام به لیگ برتر هستند. ستاره انگلیسی فصل گذشته زیر نظر ژوزه مورینیو موفق شد با پیراهن رم قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کند.

1722191

‌علاقه یونایتد و آرسنال به آبراهام در حالی است که باشگاه چلسی می‌تواند طبق قراردادش با رم، در پایان فصل آینده او را از این تیم خریداری کند. از سوی دیگر آبراهام اخیرا گفته بود از شرایط خود در رم راضی است.

آبراهام 24ساله فصل گذشته برای تیم ژوزه مورینیو 53 بازی انجام داد و 27گل به ثمر رساند. رم با حضور او موفق شد قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کند. آبراهام پیش از پیوستن به رم در فوتبال انگلیس چهره شد اما در نهایت به دلیل دقایق اندک بازی در چلسی از این تیم راهی ایتالیا شد و به رم پیوست. او از سال 2019 به تیم ملی انگلیس راه پیدا کرده و در 11 بازی ملی 3 گل به ثمر رسانده.

1722192

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت می‌گوید آبراهام بر خلاف گزارش‌ها از شرایط خود در رم راضی است و به این زودی‌ها جایی نخواهد رفت. از سوی دیگر، باشگاه یونایتد علاقه زیادی به این ستاره انگلیسی دارد و گمان می‌کند با از دست دادن ادینسون کاوانی، آبراهام جانشین ایده‌آلی برای او خواهد بود. حالا که حتی آینده کریستیانو رونالدو هم در اولدترافورد قطعی به نظر نمی‌رسد، تمایل شیاطین سرخ به خرید آبراهام بیش از پیش شده است.

دیدگاه‌ها