کد خبر : 1774623 | 27 مرداد 1400 ساعت 11:49 | 85.4K بازدید | 7 دیدگاه

سود هنگفت مایکل جردن از انتقال لئو مسی

انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن عایده مالی بزرگی برای مایکل جردن اسطوره آمریکایی دنیای بسکتبال داشته است.

سود هنگفت مایکل جردن از انتقال لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه شروع فصل فوتبال در اسپانیا قرار داشتیم که به یکباره باشگاه بارسلونا اعلام کرد امکان ثبت قرارداد با لیونل مسی وجود ندارد و اسطوره آرژانتینی بلوگرانا بعد از سپری کردن دو دهه درخشان از این تیم جدا خواهد شد. پاری سن ژرمن بلافاصله برای خرید لیونل مسی وارد عمل شده و توانست با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای فصل سوم، این گلزن پرافتخار را به خدمت بگیرد. اما نشریه اوله مدعی شد این انتقال سود مالی فراوانی برای مایکل جردن، ستاره محبوب دنیای بسکتبال به همراه داشته است.

 

1634511

 

البسه باشگاه پاری سن ژرمن توسط برند جردن تولید می شود و بر اساس قرارداد منعقد شده، پنج درصد از مبلغ فروش کالاهای باشگاه پاری سن ژرمن به این اسطوره بزرگ دنیای بسکتبال می رسد. مطابق انتظار، هواداران باشگاه فرانسوی استقبال فوق العاده ای از خرید لباس های منقش به نام لیونل مسی و شماره 30 داشتند و حتی صف های خریدی طولانی در پاریس برای خرید این لباس دیده شد.

 

کارشناسان پیش بینی کرده اند امسال و تا پایان فصل حدود 2.5 میلیون پیراهن با نام لیونل مسی به فروش می رسد. از زمان نهایی شدن انتقال این ستاره محبوب و 34 ساله به پاری سن ژرمن، این باشگاه تا امروز حدود 120 میلیون یورو کالای جدید فروخته و این به منزله سود شش میلیون یورویی مایکل جردن بوده است.

 

ثروت خالص مایکل جردن پیش از شیوع ویروس کرونا 2.1 میلیارد دلار بود، اما این رقم 24 درصد کاهش یافته و حالا به رقم 1.6 میلیارد رسیده است. ادامه این روند می تواند بخشی از ضرر بزرگی که مایکل جردن متحمل شده را برای این ورزشکار پرافتخار جبران کند.

دیدگاه‌ها