کد خبر : 1774670 | 27 مرداد 1400 ساعت 15:52 | 132K بازدید | 7 دیدگاه

نه به بایرن مونیخ؛ می خواهم همبازی مسی باشم

علیرغم شایعات جدایی جولیان دراکسلر از پاری سن ژرمن، این بازیکن قصدی مبنی بر ترک پاریس ندارد.

نه به بایرن مونیخ؛ می خواهم همبازی مسی باشم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ علاقمند به تقویت خط میانی خود در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی است و نام بازیکنانی چون مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی لایپزیش و جولیان دراکسلر از پاری سن ژرمن در روزهای اخیر مطرح شده است. اما ستاره آلمانی خط میانی پاریس تمایلی به جدایی از این تیم نداشته و خواهان بازی کردن در کنار ستاره هایی بزرگ ترکیب پاری سن ژرمن برای فصل آینده است.

 

1634831

 

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد نام جولیان دراکسلر فصل قبل در لیست خرید بایرن مونیخ قرار داشت و احتمال انتقال این بازیکن نیز در آن مقطع کم نبود. سال گذشته مذاکراتی بین مدیران بایرن مونیخ و این بازیکن انجام شد و البته خود دراکسلر مایل به پیوستن به بایرن و بازی کردن زیر نظر هانیسی فلیک بود، اما در نهایت این انتقال منتفی شد. اما بر خلاف سال گذشته، امسال دراکسلر می خواهد در پاریس باقی مانده و با این تیم در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد.

 

همچنین جولیان دراکسلر علاقه زیادی به همبازی شدن با لیونل مسی داشته و بعد از انتقال این ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن دلیلی به جدایی از این باشگاه و رفتن به بایرن مونیخ نمی بیند. این در حالیست که با اضافه شدن بازیکنان جدیدی مانند لیونل مسی و جینی واینالدوم به ترکیب پاریس، احتمالا جولیان دراکسلر حتی کمتر از فصول گذشته در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها