کد خبر : 1774869 | 29 مرداد 1400 ساعت 13:29 | 61.1K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: عربستان میزبان فینال و مراحل حذفی ACL

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عربستان به عنوان میزبان مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

رسمی: عربستان میزبان فینال و مراحل حذفی ACL

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز برگزار می کند. از این رو، AFC به کشورهایی که نماینده ای در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارند اعلام کرد تا برای کسب میزبانی درخواست های خود را ارسال کنند.


در این میان، کشورهای تاجیکستان، امارات و عربستان برای میزبانی مراحل حذفی در غرب آسیا درخواست های خود را ارسال کردند و همانطور که از قبل نیز قابل حدس بود، کشور عربستان به صورت رسمی میزبانی مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی غرب آسیا و تک بازی دیدار فینال را برعهده گرفت.


ظهر امروز و با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برگزار می شود. در اطلاعیه رسمی وب سایت AFC آمده است: مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 (به صورت متمرکز در منطقه غرب) و همچنین فینال این مسابقات با توجه به تصویب کمیته مسابقات و کمیته اجرایی AFC در عربستان انجام می شود.


دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، مطابق برنامه قبلی برگزار می شود. یعنی تیم های استقلال و الهلال در کشور امارات و استادیوم زعبیل و تراکتور و النصر در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر با یکدیگر روبرو می شوند. پرسپولیس نیز در تاجیکستان با استقلال دوشنبه دیدار می کند و تیم های اماراتی الشارجه و الوحده در دبی به مصاف هم می روند.


پس از اتمام بازی های مرحله یک هشتم نهایی و مشخص شدن چهره تیم های برنده، قرعه کشی دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی 26 شهریور برگزار شود. همچنین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 24 مهر و بازی نیمه نهایی غرب آسیا نیز 27 مهر در کشور عربستان و شهر ریاض برگزار می شود.


در اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز آمده است که مسابقات مراحل حذفی (یک چهارم نهایی و نیمه نهایی) شرق آسیا در تاریخ های 25 و 28 مهر ماه جئونجو کره جنوبی برگزار خواهد شد. پس از مشخص شدن چهره تیم های فینالیست شرق و غرب آسیا، دیدار فینال نیز به صورت تک بازی قرار است 23 نوامبر (2 آذر) در عربستان برگزار شود.

دیدگاه‌ها