کد خبر : 1774939 | 29 مرداد 1400 ساعت 20:21 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار با ساوتهمپتون؛

سولسشر: سال‌ها بود که واران را می‌خواستیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی روز یکشنبه برابر ساوتهمپتون به تمجید از رافائل واران، ستاره جدید شیاطین سرخ، پرداخت.

سولسشر: سال‌ها بود که واران را می‌خواستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعدازظهر یکشنبه در خارج از خانه در ورزشگاه سنت مری در لیگ برتر با ساوتهمپتون بازی می کند.

 

شاگردان اوله گونار سولسشر در شروع فصل جدید با پیروزی 5-1 برابر لیدز در اولدترافورد در هفته گذشته عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند و امیدوارند با پیروزی برابر ساوتهمپتون دو برد پیاپی را کسب کنند.

 

یونایتد فصل گذشته به لطف دبل فوق العاده ادینسون کاوانی در دقایق پایانی یک بازگشت شیرین داشت و بازی با نتیجه 3 بر 2 خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون به برتری رسید، اما پیروزی شیاطین سرخ در دیدار برگشت در اولدترافورد خیره کننده بود؛ آنها به طرز خارق العاده ای 9-0 برابر میهمان خود به پیروزی رسیدند.

 

جیدون سانچو، خرید تازه شیاطین سرخ از دورتموند، اولین بازی خود را برای یونایتد انجام داد و از روی نیمکت مقابل لیدز به زمین رفت، با این حال رافائل واران، آخرین خرید یونایتد با وجودی که در همان بازی معارفه شد اما مجبور بود از روی سکوها مسابقه را تماشا کند.

 

1635755

 

 

سولسشر درباره واران و سانچو گفت:  "روز یکشنبه آنها را خواهید دید. آنها خوب کار کرده اند، وقت داشته اند، ما خودمان هفته بسیار خوبی را گذرانده ایم و خواهیم دید که شنبه چه کسی با ما می آید."

 

در مورد تمدید قرارداد پل پوگبا: "این مذاکرات به عهده نمایندگان پل و باشگاه است. من و پل هر روز با هم کار می کنیم و ما همچنان تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم، تیم را بهبود بخشیم و از خودمان لذت ببریم. موضوع انرژی گذاشتن و بهتر از این شدن است. با یک گل بهار نمی شود. "

 

1635756

 

آیا سولسشر از واران خوشش آمده؟ : "من فکر می کنم اگر شما فوتبال را در 10 سال گذشته دنبال کرده باشید، می دانید که چرا ما خواستیم او را به خدمت بگیریم،  بر کسی پوشیده نیست که ما 10 سال پیش زمانی که او به رئال مادرید رفت، به خرید او نزدیک بودیم ، سر الکس فرگ.سن شخصا با او صحبت کرد، نزدیک بود او را بگیریم. و از آن زمان عملکرد او در زمین بازی، اخلاق و رفتارش خارج از زمین به من می گوید که او یک بازیکن منچستر یونایتد است و ما سعی کردیم او را متقاعد کنیم که احساس منچستریونایتد را هم داشته باشد.

از زمانی که او به رئال رفت، این در قلب او بود و ما سالهاست که او را می خواستیم. قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام جهانی، همه چیز در مورد او نشان از کلاس بالایش دارد. سریع قوی، خوب در هوا، می تواند با هر دو پا بازی کند، پاسخ کوتاه این است که همه چیز درباره او همان چیزی است که شما می خواهید. او متواضع بوده، کنجکاو است، سوالاتی می پرسد، نمی خواهد با اشتباه در بازی چیز یاد بگیرد، می خواهد آن را در زمین تمرین بیاموزد، همه چیز درباره او تحسین برانگیز بوده است. "

 

1635751

 

درباره شرایط فیزیکی ادینسون کاوانی: "ادینسون همیشه مراقب خودش هست و فقط از تمرینات تیمی، تمرینات فوتبال بی بهره بوده است. او دلایلی برای دیر آمدنش داشت، دلایل شخصی داشت و بدن او می تواند چیزهای زیادی را تحمل کند، این چیزی بود که نه توان جسمی، بلکه چیز متفاوتی را می طلبید. او آماده تمرین است، آماده رفتن به زمین است و باید ببینیم چقدر می توانیم از او توان و عملکرد بگیریم. "

 

1635754

 

درباره وضعیت مصدومیت وابتلای دین هندرسون به کرونا: "من فکر می کنم کل وضعیت در مورد کووید هنوز ناشناخته است و برای همه جدید است. این چیز ترسناکی است. شما می شنوید که افرادی که کمتر از فوتبالیست ها آمادگی جسمانی دارند مبتلا می شوند و هیچ علائمی ندارند و فوتبالیست ها پس از ابتلا عوارض جانبی و خستگی تجربه می کنند. این یک بیماری و ویروس ترسناک است و ما باید مراقب باشیم. دین بعد از تمرین خسته می شد، اکنون حالش بهتر است، همه تست ها را پشت سر گذاشته و تمرین می کند و دوباره خود را تقویت می کند چرا که چند هفته را از دست داده و اکنون روی چمن سخت کار می کند. "

 

 

دیدگاه‌ها