کد خبر : 1775108 | 30 مرداد 1400 ساعت 19:12 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

من پاپ فوتبال نیستم

کلوپ: اگر این برخوردها را دوست دارید کشتی ببینید

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش مقابل برنلی به بعضی برخوردها که در این بازی انجام شد اعتراض کرد.

کلوپ: اگر این برخوردها را دوست دارید کشتی ببینید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه پر از تماشاگر آنفیلد به مصاف برنلی رفت و در نهایت موفق شد با دو گل دیه‌گو ژوتا و سادیو مانه حریف خود را شکست دهد تا شش امتیازی شده و در صدر جدول قرار بگیرد.

 

 

1635946

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تیمش مقابل برنلی انتقاد تندی نسبت به برخی مسائل داوری و صادر کردن اجازه ادامه بازی در برخی صحنه ها به منظور زیباتر شدن مسابقه را مطرح کرد و گفت: "شما برخوردهای بارنز و وود با فن دایک و ماتیپ را دیدید. من مطمئن نیستم که این نوع تصمیمات 100 درصد درست است یا خیر. من فرد تصمیم گیرنده یا پاپ فوتبال نیستم اما فکر می‌کنم با چنین تصمیماتی 10 یا 15 سال به عقب می رویم."

 

کلوپ در ادامه گفت: "این واقعاً خطرناک است. شاید نحوه بلند شدن شما در هوا مشکلی نداشته باشد اما وقتی به شکل بد روی یک بازیکن دیگر فرود می آیید، شرایط را سخت و خطرناک می کند.  همه چیز از 20 سال پیش و وقتی ما قوانین را برای محافظت از بازیکنان تغییر دادیم شروع شد. فکر نمی کنم چنین اتفاقاتی درست باشد اما من نمی توانم درباره این مسائل تصمیم‌گیری کنم.

 

من شنیده‌ام که گفته می‌شود ما می‌خواهیم اجازه دهیم بازی در جریان باشد. همیشه این طور است و من به این مسئله پایبند هستم اما به عنوان مثال گل دوم برنت‌فورد مقابل آرسنال خطای واضح بود. مثل اینکه در حال حاضر فقط یک پیام وجود دارد و آن این است که اجازه دهید بازی ادامه پیدا کند. هیچکس دقیقا معنی این را نمی داند.

 

 

1635967

 

 

من تصمیماتی که برای تیم های تهاجمی گرفته می‌شود را دوست دارم. مثل آفساید که قانون خوبی است اما ما باید به محافظت از بازیکنان پایبند باشیم. ما نمی توانیم چنین برخوردهایی را انکار کنیم و فقط بگویم که این یک چالش است و من عاشق تماشای آن هستم. اگر از این جور چیزها خوشتان می آید کشتی تماشا کنید."

 

کلوپ در ادامه پیرامون عملکرد لیورپول نیز گفت: "ما دو گل به ثمر رساندیم. گل سوم را هم زدیم اما آفساید اعلام شد. با این وجود من پاس الیوت به محمد صلاح را خیلی دوست داشتم. سادیو مانه می‌توانست چند گل دیگر بزند اما با این حال نتیجه 2-0 هم خوب است. ما در این مسابقه لحظات درخشانی را به جز گل هایی که به ثمر رساندیم داشتیم که حالا شما آن را به فراموشی سپرده اید. در لحظات دیگر مسابقه ما مجبور بودیم که به سختی بجنگیم و از طرف دیگر برنلی هم شروع خوبی داشت. به طور کلی پیروز شدیم و هیچ مصدومی ندادیم و این بسیار خوب است."

 

 

1635968

دیدگاه‌ها