کد خبر : 1775132 | 30 مرداد 1400 ساعت 20:16 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت قاطعانه یحیی از احمد نوراللهی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه امروز خود حمایتی تمام قد از احمد نوراللهی داشت.

حمایت قاطعانه یحیی از احمد نوراللهی

به گزارش "ورزش سه"، جدایی احمد نوراللهی جنجالی‌ترین اتفاق برای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بود؛ اتفاقی که پس از مذاکرات طولانی احمد نور با مدیران پرسپولیس و در لحظه‌ای رقم خورد که پیشنهاد باشگاه نظر بهترین گلزن قرمزها را به خود جلب نکرد.

 

یحیی گل‌محمدی اما واکنشی متفاوت به این ماجرا داشت و برخلاف بسیاری از هواداران پرسپولیس، به نوراللهی خسته نباشید گفت و با پیامی اینستاگرامی برای شاگرد خود آرزوی موفقیت کرد.

 

حالا گل‌محمدی دوباره از نوراللهی حمایت کرده تا به نوعی موضع شماره هشت پرسپولیس را تایید کند؛ جایی که نوراللهی در پیامش نوشت «بسیار بسیار بسیار منتظر نشانه‌ای» بود تا در پرسپولیس بماند اما در نهایت احتمالا پس از اینکه سرخپوشان علاقه‌ای به افزایش رقم پیشنهادی خود نشان ندادند، «برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی» از این تیم جدا شد.

 

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه خود با خبرنگاران در حاشیه تمرین پرسپولیس در این باره گفت: این حق بازیکن است که برای آینده و تیم بعدی اش تصمیم بگیرد. احمد نوراللهی نیز با توجه به عملکرد خوبی که در این چند سال داشت، حقش بود که به آینده اش فکر کند که لژیونر شود و از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشد. هیچ وقت نمی توانیم از احمد خرده بگیریم و بگوییم او چرا این کار را کرد. نوراللهی یک بازیکن آزاد بود و تصمیمش را گرفت. برایش آرزوی موفقیت می کنیم و دعای ما هم پشت سرش است.

 

گل‌محمدی همچنین از باشگاه درخواست کرده تا جایگزینی مناسب برای نوراللهی جذب کنند: زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. باید دنبال جایگزین باشیم و نفراتی که جذب می شوند، همان راه را ادامه داده و همان کار را انجام دهند.

 

دیدگاه‌ها