کد خبر : 1775135 | 30 مرداد 1400 ساعت 20:30 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

جوردن هندرسون:

هیچ تیمی علاقمند به سفر به آنفیلد نیست

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول از بازگشت هواداران به استادیوم آنفیلد ابراز رضایت کرد.

هیچ تیمی علاقمند به سفر به آنفیلد نیست

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها امروز در دومین هفته این فصل لیگ برتر با دو گل دیگو ژوتا و سادیو مانه موفق به کسب پیروزی برابر برنلی شده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر راه یافتند. جوردن هندرسون مدعی شد با بازگشت هواداران لیورپول به استادیوم انفیلد، بازی کردن برابر هر تیمی در این شرایط دشوار خواهد شد.

 

جوردن هندرسون گفت: "من فکر می کنم عملکرد تیم در دقایق مسابقه خوب بود. هنوز مواردی وجود دارد که می توانیم پیشرفت کنیم، اما در کل خوشحالیم. هواداران در استادیوم حضور دارند بازگشت آنها بسیار خوب و مفید بود. ما در نهایت به نتیجه مورد نظر رسیدیم و این مهمترین مسئله است.

 

1636006

 

برنلی تیم خوبی است و آنها شرایط را برای تیم حریف دشوار می کنند. ما این موضوع را قبل از بازی هم می دانستیم. برنلی با استفاده از ضربات ایستگاهی و توپ های بلند پشت سر مدافعان به دروازه نزدیک می شود. اما در کل من فکر می کنم ما خیلی خوب با این روش حریف مواجه شده و صادقانه می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

 

گل دوم در بازی مهم بود. شما می دانید که اگر بازی در 10 دقیقه آخر 1-0 باشد، حریف با ضربات ایستگاهی شما را تهدید می کند و شرایط دشوار خواهد شد. بنابراین من فکر می کنم گل دوم کار حریف را تمام کرد و بسیار مهم بود.

 

بازی کردن بدون حضور تماشاگران واقعا متفاوت است. فوتبال در فصل گذشته بدون هواداران نه تنها در آنفیلد، بلکه به طور کلی تفاوت داشت. تیمی علاقه ندارد به آنفیلد سفر کند و ما اینگونه همیشه شرایط را برای تیم های مقابل دشوار خواهیم ساخت."

دیدگاه‌ها