کد خبر : 1775153 | 30 مرداد 1400 ساعت 21:19 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار ستاره سیتی؛ به اوج باز می‌گردیم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی مدعی شد سیتی به زودی به فرم سابق خود باز خواهد گشت.

هشدار ستاره سیتی؛ به اوج باز می‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از قبول شکست در هفته ابتدایی مقابل تاتنهام، امروز نمایش خیره کننده ای برابر نوریچ داشته و با پنج گل این تیم را مغلوب کرد. گابریل ژسوس ستاره سیتی در این مسابقه بوده و با سه پاس گل نقش مهمی در این پیروزی بزرگ ایفا کرد. حالا این ستاره جوان و برزیلی اذعان داشت علیرغم خستگی به زودی به مرز آمادگی خواهد رسید.

 

گابریل ژسوس گفت: "امروز همه  بازیکنان تیم خوب بازی کردند. ما دوباره در حال به دست آوردن ریتم تیمی خود هستیم و اغلب بازیکنان در حال بازگشت به فرم گذشتته هستند. بعد از سپری کردن فصل دشوار گذشته به تعطیلات نیاز داریم. ما امروز خیلی خوب بازی کرده و برنده شدیم که این مهم ترین مسئله است. ما می دانیم که شرایط برای تیم بسیار سخت خواهد بود و همه بازیکنان باید در اسرع وقت به فرم خوب خود بازگردند.

 

1636045

 

سرعت بالا، فرار پشت بازیکنان حریف و تلاش برای گلزنی سبک بازی ماست. همیشه سعی می کنم توپ را روی دروازه ارسال کنم و امروز نیز هدفم فران تورس یا جک گریلیش بودند، اما گاهی نیز بازیکن حریف به اشتباه دروازه خودی را باز می کند.

 

در حال بازیابی آمادگی فیزیکی خود هستم. من آخرین بازیکنی بودم که بعد از تعطیلات به تیم اضافه شده و به استراحت نیاز دارم. من باید اینکه مثل همیشه سخت تمرین کنم. کمی خوش شانس بودم و خیلی نسبت به گذشتته افت نکرده ام. بعد از دو روز تمرین پیاپی و یک هفته تلاش دوباره به اوج باز می گردم."

دیدگاه‌ها