کد خبر : 1775160 | 30 مرداد 1400 ساعت 22:04 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: به این دلیل در اوج مربیگری خود هستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از گابریل ژسوس، ستاره برزیلی تیمش پرداخته و کار کردن با چنین بازیکنانی را از عوامل موفقیت خود می داند.

گواردیولا: به این دلیل در اوج مربیگری خود هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از قبول شکست در مسابقه اول برابر تاتنهام امروز نمایشی درخشان داشته و با پنج گل نوریچ را مغلوب کرد. گابریل ژسوس با ارسال سه پاس گل ستاره تیمش در این مسابقه بود و پپ گواردیولا در پایان مسابقه مدعی شد دلیل موفقیت هایش در عرصه مربیگری داشتن چنین بازیکنانی است.

 

پپ گواردیولا گفت: "گابریل ژسوس بازیکنی است که بیشتر از پست مهاجم مرکزی دوست دارد در کناره ها بازی می کند. یکی از دلایلی که من در بهترین لحظات دوران حرفه ای مربیگری خود هستم این است که می توانم با بازیکنانی مانند گابریل ژسوس کار کنم.

 

1634629

 

او بازیکنی فوق العاده است. گابریل ژسوس حتی اگر 10 دقیقه هم بازی کند، بدون توجه به پست خود چه در مرکز، راست یا چپ همیشه آماده کمک به تیم بوده و وظیفه خود را در زمین انجام می دهد. در اختیار داشتن چنین بازیکنی مایه مباهات است و پدر و مادر گابریل باید به داشتن او افتخار کنند.

 

وقتی چهار یا پنج سال پیش به اینجا آمدم رحیم استرلینگ هدفی را در ذهن خود نداشت، اما این روند بلافاصله تغییر کرد. امروز رحیم موفق به گلزنی شد زیرا خودش را به پست شماره 9 رساند. از فصل اول نظر استرلینگ عوض شد و تصمیم گرفته مکررا موفق به باز کردن دروازه حریفان شود. من نمی دانم آیا جک گریلیش نیز این ذهنیت را دارد که بخواهد در هر بازی گل پیروزی را به ثمر برساند یا نه. البته او از چنین کیفیتی برخوردار است و من باید این موضوع را کشف کنم."

دیدگاه‌ها