کد خبر : 1775217 | 31 مرداد 1400 ساعت 09:32 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بسته شدن پنجره تابستانی؛

سولسشر: یونایتد پوگبا را نمی‌فروشد

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، تاکید می کند پل پوگبا، هافبک این تیم، در پنجره نقل و انتقالات فعلی منچستریونایتد را ترک نخواهد کرد.

سولسشر: یونایتد پوگبا را نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک سال دیگر به پایان قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، باقی مانده است اما باشگاه در تلاش است او را متقاعد به تمدید قرارداد کند.

 

همچنان شایعاتی در ارتباط با تمایل پوگبا به ترک اولدترافورد مطرح است و گزارش شده که پاری سن ژرمن یکی از باشگاه هایی است که خواهان جذب این بازیکن ملی پوش فرانسوی است.

 

پوگبا در آخرین سال قراردادش با یونایتد به سر می برد و سولسشر در ماه جولای گفته بود که باشگاه در حال مذاکره برای متقاعد کردن او به امضای یک قرارداد جدید است.

 

1636136

 

اگرچه پوگبا تا کنون با شیاطین سرخ به توافق نرسیده، اما سولسشر معتقد است او در این پنجره نقل و انتقالاتی، که در تاریخ 31 آگوست به پایان می رسد، اولدترافورد را ترک نخواهد کرد.

 

سرمربی یونایتد به خبرنگاران گفت: "بله من انتظار دارم که پل با فرا رسیدن اول سپتامبر هنوز هم اینجا باشد.

چه قرارداد پنج ساله داشته باشید و چه قرارداد یک ساله، وقتی با منچستریونایتد قرارداد می بندید باید از پس چالش ارائه عملکردی سطح بالا به صورت مداوم بربیایید.


من به هیچ وجه نگران نیستم که مدت قرارداد بازیکنان سطح انگیزه و روحیه آنها را تغییر دهد. شما می خواهید هر زمان که بازی می کنید برای تیم خود، هم تیمی های خود، خودتان و خانواده تان خوب بازی کنید.

آنچه من انتظار دارم این است که نگرش و رویکرد نسبت به هر بازی نگرش درستی باشد. اینکه ما تمرکز یکسانی داریم، تمرکز مناسبی داریم، حرفه ای گری مناسب داریم و با این اوصاف، من به هیچ وجه نگران پل نیستم.

به عنوان یک فوتبالیست وقتی به اطراف خود نگاه می کنید و فوتبالیست های خوبی را در کنار خود می بینید، این موضوع یک لایه دیگر از مسئولیت را بر عهده شما و عملکردتان می گذارد.

 

1635752

 

برای بودن در تیم باید خوب بازی کنی، برای موفقیت در این تیم باید خوب بازی کنی.


پل از فوتبالش لذت می برد و من بارها گفته ام که وظیفه من این است که مطمئن شوم از پل و برونو فرناندز و همه بازیکنان بسیار خوبی که در ساختار تیمی داریم، بهترین استفاده را می کنیم.

به نظر من زمانی که بازیکنان خوبی را می بینید و نتایج خوبی به دست می آورید، این موضوع باعث می شود بازیکنان بخواهند در منچستریونایتد بمانند.

زمانی که من بازیکن بودم هیچ جایی بهتر از اینجا نبود چرا که ما مدام می بردیم."

 

1635756

 

در همین حال پل اسکولز، هافبک سابق یونایتد، نیز پیش بینی کرد که پوگبا برای مدتی طولانی در لیگ برتر باقی خواهد ماند و گفت: "من فکر می کنم او در نهایت قرارداد جدیدی را امضا می کند.

اگر این تیم به این شکل پیش برود، اینطور پیشرفت کند، نمی خواهم خیلی هیجان زده شوم... اما این تیمی است که می تواند قهرمان شود و جام ببرد و این چیزی است که پوگبا می خواهد انجام دهد."

 

یونایتد امروز در لیگ برتر از ساعت 17:30 میهمان ساوتهمپتون است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها