کد خبر : 1775253 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:58 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

"جیدون شخصیت قدرتمندی دارد"

حمایت سولسشر از سانچو برابر سوت‌های اعتراضی

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از جیدون سانچو حمایت می کند تا مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو پس از شکست در بازی های ملی، انتقادات را پشت سر گذاشته و بدرخشد.

حمایت سولسشر از سانچو برابر سوت‌های اعتراضی

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر از جیدون سانچو حمایت می کند تا هوادارانی که هنوز در ورزشگاه ها او را هو می کنند، شکست دهد؛ درست مانند دیوید بکام و کریستیانو رونالدو که پس از ناکامی در تورنمنت های ملی، با بدرفتاری هواداران مواجه شده بودند.

 

در بازی امروز یونایتد برابر ساوتهمپتون، سانچو برای اولین بار از زمانی که او، مارکوس راشفورد و بوکایو ساکا در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا پنالتی های خود برای تیم ملی انگلیس را از دست دادند، به میدان رفته و با جمعیت انبوهی از هواداران حریف مواجه می شود.

 

1636186

 

اگرچه بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، این روزها با استقبال گرمی از سوی طرفداران روبرو شده، اما این حسن نیت ممکن است شامل حال سانچو نشود. این ستاره بریتانیایی پس از انتقال 88 میلیون یورویی از بروسیا دورتموند در ماه گذشته، امروز برای اولین بار از ابتدا به میدان خواهد رفت.

دیوید بکام، ستاره سابق یونایتد، پس از اخراج از زمین بازی در جام جهانی 1998، در بازگشت به لیگ برتر با آزارهای وحشتناکی روبرو شد و هشت سال بعد رونالدو نیز به دلیل نقشی که در کارت قرمز گرفتن وین رونی مقابل پرتغال داشت، برخورد مشابهی را دریافت کرد.

هفته گذشته فیلم هایی از هواداران لیدز پخش شد که با آواز خطاب به سانچو و راشفورد می خواندند: "شما کشور خود را ناامید کردید".

 

1636188

بکام پس از اخراج از زمین در جام جهانی 1998، در لیگ برتر هدف خشم و آزار هواداران قرار گرفت

 

سولسشر در این باره گفت: "با توجه به نحوه برخوردی که ما با این مسائل داریم، مشکلی نیست. جیدون و مارکوس هر دو شخصیت های فدرتمندی هستند.

ما به عنوان یک باشگاه می دانیم که گاهی اوقات شما باید قوی باشید. نحوه برخورد سر الکس فرگوسن با وضعیت بکام الگوی مناسبی بود. ما از جیدون محافظت خواهیم کرد، من از او محافظت می کنم. این اصلا مشکلی نیست.

 

1636187

 

وقتی به گذشته نگاه می کنیم، مثلا درباره مسئله کریستیانو و بکام، می بینید که این اتفاقا تنها به این دلیل نیست که شما اشتباهی کرده اید، بلکه به این دلیل است که آنها از شما می ترسند. بکام به شیوه خود با آن ماجرا برخورد کرد: "من به شما نشان می دهم، ثابت می کنم که چقدر خوب هستم".

اینها ویژگی های یک بازیکن منچستریونایتد هستند، اینکه حین پشت سر گذاشتن دوران سخت بدانید که هم تیمی های خود را دارید و آنها از شما حمایت می کنند."

 

1636189

رونالدو پس از چشمکی که در واکنش به اخراج وین رونی از زمین بازی زد،در بازگشت به لیگ برتر هدف آزار هواداران انگلیسی قرار گرفت

 

سولسشر به عنوان بازیکن در کنار بکام و رونالدو در اولدترافورد حضور داشت اما امیدوار است سانچو مجبور نباشد به اندازه آنها رنج بکشد.

 

سرمربی یونایتد اضافه کرد: "من انتظار ندارم که این اتفاق با همراهی تعداد زیادی از طرفداران رخ دهد. بیشتر آنها احترام بیشتری قائل هستند و از کشور خود حمایت می کنند.

شما حمایت از بازیکنانی که به اندازه کافی شجاع بوده اند تا برای کشور خود پیش قدم شوند، را دیده اید.

صحبت های تئودور روزولت در این شرایط در گوش من طنین انداز می شود. [رزولت در این سخنرانی می گوید که بهتر است در کار شرکت داشته باشید تا از دور تنها به انتقاد بپردازید]."

 

دیدگاه‌ها