کد خبر : 1775257 | 31 مرداد 1400 ساعت 12:29 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از دیوارنگاره پارالمپیک 2020 توکیو

از دیوارنگاره بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو با حضور رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، صبح امروز مراسم افتتاحیه دیوارنگاره پارالمپیک 2020 توکیو با حضور اندرو پارسونز، رئیس IPC، هاشیموتو سیکو رئیس کمیته برگزاری بازی‌ها، فرماندار توکیو و همچنین شهردار دهکده بازی‌ها در بخش پلازای دهکده برگزار شد و شرکت‌کنندگان هم قسم شدند تا  از فرصت بازی‌های پارالمپیک برای تحقق شعار "وحدت در عین کثرت" و تلاش برای زدودن تبعیض علیه افراد دارای معلولیت در جامعه تلاش کنند.
 

ورزشکاران و تمام کسانی که در این بازی ها حضور دارند هم می‌توانند در حمایت از کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، این دیوارنگاره را امضا کنند. 

 

در همین راستا، کمیته بین‌المللی پارالمپیک اقدام به راه اندازی کمپین ما " 15 درصد" کرد تا به عنوان بزرگترین کمپین حقوق بشری دنیا به مبارزه با تبعیض علیه یک میلیارد و دویست میلیون نفر فرد دارای معلولیت، بپردازند.

 

این دیوارنگاره با استفاده از یک سبک ژاپنی الهام گرفته شده که در ساختار آن بخش های مختلف  چوب با شکل های منحصر به فرد با هم ترکیب می شوند تا اهمیت تنوع، هارمونی وایجاد ارتباط بین مردم را یادآور شود.

 

این دیوارنگاره تا انتهای بازی های پارالمپیک در دهکده در معرض دید قرار دارد.

 

1636195

دیدگاه‌ها