کد خبر : 1775264 | 31 مرداد 1400 ساعت 12:54 | 108.2K بازدید | 3 دیدگاه

بیل، بنزما، هازاد؛

بازگشت مثلث BBH رئال؛ یک آتش‌بازی دیگر در راه است

مثلث BBH رئال مادرید دوباره به صحنه می‌آید؛ گرت بیل، کریم بنزما و ادن هازارد پس از عملکرد چشمگیر در آخرین بازی رئال، امشب دوباره به میدان خواهند رفت.

بازگشت مثلث BBH رئال؛ یک آتش‌بازی دیگر در راه است

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی در اولین دیدار فصل از لالیگا برابر آلاوس در هفته گذشته، رئال مادرید با درخشش مثلث BBH خود به دنبال کسب سه امتیاز دیگر و شش امتیازی شدن در هفته دوم این رقابت ها برابر لوانته است.

سفیدها فصل جدید خود را با پیروزی چشمگیر 4-1 خارج از خانه مقابل آلاوس در هفته گذشته آغاز کردند، در حالی که لوانته در اولین بازی خود در این فصل با کادیز به تساوی 1-1 دست یافت.

 

1636211

 

شاگردان پاکو لوپز در فصل گذشته کوپا دل ری به نیمه نهایی رسیدند، اما در لیگ برای رسیدن به ثبات به مشکل بر خوردند و در پایان رقابت ها تنها هفت امتیاز از سه تیم سقوط کرده به دسته پایین تر، فاصله داشتند.

 

لوانته جمعه گذشته در آستانه پیروزی مقابل کادیز قرار داشت و گل 39 دقیقه ای خوزه لوییس مورالس باعث برتری آنها در بیشتر دقایق بازی شد، اما کادیز در دقیقه 97 با زدن گل تساوی توانست یک امتیاز از این مسابقه بگیرد.

 

1636218

تیتر و عکس صفحه نخست روزنامه آاس به بازگشت دوباره مثلث BBH  به صحنه در بازی امشب اختصاص دارد

 

تیم لوپز در آخرین دیدار دو تیم در ماه ژانویه موفق شد پیروزی 2-1 را مقابل رئال مادرید ثبت کند. آنها همچنین در فصل 20-2019 نیز توانستند رئال را 1-0 شکست دهند.


رئال مادرید شنبه هفته گذشته فصل جدید لالیگا خود را با بردی پر گل آغاز کرد و کریم بنزما با دو گل، ناچو و وینیسیوس جونیور از بین شاگردان کارلو آنچلوتی نام خود را در فهرست گلزنان ثبت کردند. سفیدها که فصل گذشته به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدند، در لالیگا نیز دوم شدند و تنها دو امتیاز از اتلتیکو مادرید عقب بود. به نظر می رسد که این فصل نیز قرار است شاهد نبرد جذاب دیگری برای قهرمانی در لالیگا باشیم، مخصوصا که هر سه تیم مدعی قهرمانی، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا، فصل 22-2021 را با برد آغاز کرده اند.

 

1636210

 

رئال مادرید تنها چهار بازی لیگ را در فصل گذشته باخت، اما سه تا از این باخت ها قبل از پایان ماه نوامبر رخ داد که در نهایت برای آنها به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شد. در تابستان تغییرات گسترده ای در رئال رخ داده است؛ چهره های کلیدی مانند رافائل واران، زین الدین زیدان و سرخیو راموس باشگاه را ترک کرده اند، اما هنوز هم یک تیم بسیار با استعداد در برنابئو جولان می دهد.

 

در شروع فصل این تیم، حداقل روی کاغذ، از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار است و باید پیش از بازی خانگی مقابل ویارئال در پایان ماه سپتامبر، مقابل رئال بتیس، سلتاویگو ، والنسیا و مایورکا به میدان برود. در همین حال در ماه اکتبر اولین ال کلاسیکوی فصل را شاهد خواهیم بود و رئالی ها در نوکمپ میهمان بارسلونا خواهند شد.

 

1636209

 

رئال مادرید فصل گذشته در دیدارهای خارج از خانه عالی بود و 42 امتیاز را از 19 بازی کسب کرد. عملکرد آنها در بازی قبل مقابل آلاوس مطمئناً اعتماد به نفس را در اردوی رئال بالا خواهد برد.

برای رئال مادرید فرلان مندی، دنی سبایوس، تونی کروس و دنی کارواخال باز هم به دلیل مصدومیت غایب هستند، در حالی که لوکا مودریچ در تمرین روز جمعه دچار مشکل از ناحیه ران شد و قرار است او هم در این بازی غایب باشد.

تکلیف مارسلو همچنان مشخص نیست، بدین معنا که داوید آلابا می تواند در پست دفاع چپ به کار خود ادامه دهد و ادر میلیتائو و ناچو به عنوان دو مدافع میانی عمل خواهند کرد.

به نظر می رسد گرت بیل در این دوره نقش مهمی برای غول های پایتخت اسپانیا داشته باشد و انتظار می رود ملی پوش ولزی جلوتر از کریم بنزما و ادن هازارد در نوک حمله رئال بازی کند.

همکاری این سه در بازی قبلی خیره کننده بود و امشب نیز انتظار می رود شاهد نمایش چشمگیر دیگری از این مثلث کشنده مادریدی ها باشیم.

کاسمیرو و فدریکو والورده مطمئناً در خط هافبک حضور خواهند داشت و غیبت مودریچ و کروس می تواند راه را برای حضور ایسکو در ترکیب اصلی باز کند.

 

دیدگاه‌ها