کد خبر : 1775286 | 31 مرداد 1400 ساعت 14:18 | 174.6K بازدید | 17 دیدگاه

جابجایی خبرساز سه دفاع وسط لیگ

آقاسی استقلال، خانزاده گل‌گهر، دانشگر فسخ

جابجایی سه مدافع وسط بلند قامت لیگ برتر تا این لحظه مهم‌ترین اتفاق بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در 31 مرداد است.

آقاسی استقلال، خانزاده گل‌گهر، دانشگر فسخ

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز و در حالیکه خبرنگاران حوزه استقلال دوربین‌های خود را روی ورودی باشگاه قفل کرده بودند، محمد دانشگر مدافع وسط آبی پوشان به همراه مدیر برنامه‌هایش وارد باشگاه استقلال شد تا درباره آینده‌اش به گفت و گو بپردازد.

 

در حالی که دانشگر از هفته‌های پیش تصمیم خود را برای جدایی از استقلال گرفته و نامه فسخش را به باشگاه داده بود برای آخرین مذاکره وارد باشگاه شد و وقتی ساعتی بعد از در ساختمان باشگاه استقلال بیرون می‌آمد مشخص بود که شرایط مطابق میل او پیش نرفته. بد تر هم اینکه او در راهرو با عارف آقاسی مواجه شد. مدافع وسط جوان فولاد که او نیز به همراه مدیر برنامه‌هایش برای مذاکره وارد باشگاه استقلال می‌شد.این مسئله ناراحتی بیشتری را برای دانشگر به همراه داشت تا او از آن‌جا به فدراسیون فوتبال برود تا تلاش خود را برای فسخ قراردادش با استقلال تسریع ببخشد.

 

1592840

 

در شرایطی که خبرنگاران در حال مخابره کردن اخبار مربوط به باشگاه استقلال بودند خبر دیگری در روز شلوغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران منتشر شد و آن پیوستن محمدرضا خانزاده به گل گهر بود. مدافعی که جانشین ایمان سلیمی می‌شود؛ هم‌تیمی سابقش در تراکتور که بعد از عقد قرارداد با باشگاه گل گهر از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و با بدشانسی تمام این فصل رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد تا بازیکن دیگری از تراکتور جای او را بگیرد. محمدرضا خانزاده دفاع سابق پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را نیز دارد.

 

1524451

 

خبر انتقال محمدرضا خانزاده به گل گهر در شرایطی منتشر شد که عارف آقاسی نیز بلافاصله تبدیل به آخرین خرید استقلال در بازار نقل و انتقالات شد و با قراردادی دو ساله به جمع آبی‌ها پیوست تا یکی دیگر از مهره‌های فولاد نیز که قراردادشان به پایان رسیده بود از جمع فاتحان جام حذفی جدا بشود.

 

 

در عین حال محمد دانشگر هم در صورت قطعیت فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال بازیکنی آماده برای حضور در تیم‌های مدعی لیگ برتر خواهد بود. پیش از این صحبت حضور او در پرسپولیس بود و حالا باید دید که او تبدیل به آخرین یاغی فوتبال ایران می‌شود یا نه.

دیدگاه‌ها