کد خبر : 1775294 | 31 مرداد 1400 ساعت 14:13 | 20.9K بازدید | 4 دیدگاه

فولاد با جدایی من و امثال من به مشکل نمی خورد

آقاسی: کار کردن با نکونام و مجیدی باعث افتخار است

مدافع تازه وارد استقلال می گوید فولاد با جدایی او و امثال خودش به مشکل نمی خورد.

آقاسی: کار کردن با نکونام و مجیدی باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، عارف آقاسی بعد از عقد قرارداد با استقلال در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: خوشحالم که امروز عضوی از استقلال شدم. امیدوارم با عملکرد و تمرینات و تلاش بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا رقم قراردادش نجومی است، گفت: درباره رقم قراردادم باشگاه باید صحبت کند و من بهتر است حرفی نزنم.
مدافع پیشین فولاد درباره جدایی تعداد زیادی از بازیکنان فولاد تاکید کرد: من دو سال شاگرد آقای نکونام بودم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر کنم فولاد بماند و بازهم موفق شوند. خوزستان بازیکن دارد و مشکلی با جدایی من و امثال من نخواهد داشت.
آقاسی درباره اینکه با نکونام کار کرده و قرار است با مجیدی کار کند، بیان کرد: مجیدی ونکونام جزو بزرگان فوتبال ما هستند و افتخار است که با آنها کار می کنم.


وی درباره ترافیک خط دفاعی استقلال افزود: من تلاش می کنم تا بتوانم بازی کنم. تصمیم گیرنده در این خصوص آقافرهاد است و ما هم فقط تمرین می کنیم.
آقاسی درباره دیدار با الهلال عربستان گفت: آنها الهلال هستند و ما هم استقلال هستیم. تلاش می کنیم تا موفق باشیم.


وی با اشاره به شانسش برای دعوت به تیم ملی اضافه کرد: یکی از عواملی که از فولاد جدا شدم و به استقلال آمد این است که می خواهم لژیونر شوم و به تیم ملی برسم و آینده خوبی داشته باشم.


آقاسی درباره شانس استقلال برای قهرمانی بعد از چند سال ناکامی گفت: اتفاقات فوتبالی برای همه تیم ها رخ می دهد. امیدوارم روند روبه رشدی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها