کد خبر : 1775305 | 31 مرداد 1400 ساعت 14:58 | 121K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

مصدومیت بدموقع؛ ضرر 35 میلیون یورویی PSG

مصدومیت مائورو ایکاردی بدترین خبری بود که پی اس جی می توانست دریافت کند.

مصدومیت بدموقع؛ ضرر 35 میلیون یورویی PSG

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که هنوز ستاره های بزرگی چون لیونل مسی و نیمار شرایط قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن را پیدا نکرده اند، مائورو ایکاردی در بین 11 بازیکن اصلی این تیم قرار گرفته و اتفاقا در هر دو هفته ابتدایی لیگ فرانسه نیز موفق به گلزنی شده است. اما جمعه شب و در جریان برتری 2-4 پاری سن ژرمن مقابل برست بود که مائورو ایکاردی در نیمه دوم دچار مصدومیت عجیبی شده و در نهایت هم مجبور به ترک میدان شد.

 

 

1635819

 

 

این مهاجم آرژانتینی در میانه میدان و در حالیکه قصد داشت به صورت نمایشی و با ضربه پشت پا هم تیمی خود را صاحب توپ کند، تعادل خود را از دست داده و به شکل عجیب و تلخی زمین خورد تا دچار مصدومیت شدیدی شود. جالب اینجاست همین اشتباه مائوریتو باعث شده برست با ضدحمله ای سریع دروازه پاریس را تهدید کرده و گل دوم خود را به ثمر برساند.

گفته می شود مصدومیت او باعث خواهد شد مدتی به دور از میادین بماند و این خبر بسیار بدی برای مسئولان پی اس جی است.

 

 

1635818

 

 

ایکاردی یکی از گزینه های فروش باشگاه پی اس جی برای فرار از نقض فرپلی مالی بود و روی ستاره آرژانتینی 35 میلیون یورو نیز قیمت گذاشته بودند. پی اس جی امید داشت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی بتواند ایکاردی را به باشگاهی دیگر انتقال دهد اما این قضیه را باید منتفی دانست.

ایکاردی خود می داند که با بازگشت نیمار و لیونل مسی، به سختی قادر خواهد بود در ترکیب پی اس جی قرار بگیرد و از سوی دیگر 5 خرید بزرگ پی اس جی(واینالدوم، مسی، دوناروما، راموس و اشرف) که همگی دستمزد بالایی دریافت می کنند، باشگاه پاریسی را مجبور کرده تا چند بازیکن مهم دیگر خود را در فهرست فروش بگذارد.

 

 

1634831

 

 

ایکاردی یکی از آنها بود که دیگر امکان انتقالش نیست. یولیان دراکسلر نیز وضعیت مشابه ایکاردی دارد ولی اخیرا لورکوزن باشگاه خواهان او اعلام کرد که حاضر نیست رقم درخواستی پی اس جی را قبول کند تا به این ترتیب باشگاه پاریسی فعلا نتواند در راه فروش بازیکنانش و فرار از خطر فرپلی مالی موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها