کد خبر : 1775313 | 31 مرداد 1400 ساعت 15:32 | 39.4K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون

پاسخ کنایه‌آمیز سولسشر به گلایه‌های یورگن کلوپ

سرمربی آلمانی لیورپول اخیرا به ریخت و پاش ها و خریدهای گران قیمیت منچستریونایتد و دیگر رقبای تیمش اعتراض کرده بود.

پاسخ کنایه‌آمیز سولسشر به گلایه‌های یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی امسال هم فعالیت چندانی نداشته در حالی که رقبای این تیم یعنی سیتی، چلسی و منچستریونایتد ستاره های گرانقیمتی را جذب کرده اند.

 

 

1633764

 

 

سیتی برای مثال 100 میلیون پوند برای جک گریلیش هزینه کرد. یونایتد جیدون سانچو و رافا واران را با مبالغی بالا خرید و چلسی نیز 115 میلیون یورو برای جذب روملو لوکاکو به اینتر پرداخت کرد.

 

 

1635740

 

 

یورگن کلوپ در نشست خبری هفته گذشته خود و در مورد فعالیت زیاد چلسی، سیتی و یونایتد در بازار نقل و انتقالات گفته بود:« این برای من یک سورپرایز نیست. همه شرایط سیتی، چلسی و پی اس جی را می دانیم ولی یونایتد را نمی دانم که چطور این همه هزینه کرده است. در نهایت ما راه خودمان را می رویم و از زمان حضورم در لیورپول شرایط یکسان بوده است.

ما تنها پولی که به دست می آوریم را برای خریدها هزینه میکنیم و از جایی به ما تزریق نمی شود. فصل قبل ریسک هزینه کردن بالا بود ولی امسال توانستیم کوناته را جذب کنیم. آنقدر در انگلیس بوده ام که بدانم چگونه می توان برابر تیم هایی چون سیتی و چلسی مقابله کرد و به راه حل مناسبی دست خواهیم یافت.»

 

 

1635752

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در پاسخ به گلایه یورگن کلوپ گفت:« ما باشگاه بزرگ و خوبی هستیم که سالم کار می کند. هواداران و حامیان مالی زیادی هم داریم و من به عنوان مربی نیز همیشه، بیشتر و بیشتر می خواهم که البته چندین بار نیز از سران باشگاه پاسخ منفی شنیده ام. اینطور نیست که به هر درخواست من پاسخ مثبت داده شود.

ببینید، برای اداره یک باشگاه، روش های مختلفی وجود دارد. مثلا من شروع به خرید خودروهای الکتریکی کرده ام و این همه آن چیزی است که می توانم به شما بگویم.»

دیدگاه‌ها