کد خبر : 1775352 | 31 مرداد 1400 ساعت 19:29 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد تاریخی پل پوگبا در لیگ برتر (عکس)

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد باز هم در ترکیب این تیم موفق به ارسال پاس گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با باشگاه منچستریونایتد مانده و عدم توافق در مورد تمدید قرارداد باعث شده آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. اما پل پوگبا شروع فوق العاده ای در این فصل لیگ برتر داشته و در دو بازی ابتدایی تیمش پنج بار پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده است.

 

پل پوگبا در هفته اول عملکردی تاریخی به ثبت رسانده و موفق به ثبت چهار پاس گل شد. اما این روند در دومین هفته نیز ادامه یافت و او در اوایل نیمه دوم و بعد از همکاری با برونو فرناندز، با پاس به بیرون خود میسون گرین وود را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این مهاجم جوان نیز گل اول یونایتد را وارد دروازه ساوتهمپتون کند. البته یونایتد علیرغم تلاش فراوان موفق به زدن گل برتری در این دیدار نشد و به تساوی 1-1 رضایت داد تا در دومین هفته دو امتیاز مهم را در خانه ساوتهمپتون از دست بدهد.

 

پل پوگبا حالا با درخشش در دیدار برابر ساوتهمپتون تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر شد که در دو بازی اول تیمش در یک فصل موفق به ارسال پنج پاس گل شده است. جالب اینجاست که گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی نیز در جریان برتری دیروز تیمش مقابل نوریچ سه بار موفق به ارسال پاس گل شده بود تا رقیب پوگبا در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر لقب گیرد.

 

1636310

 

1636309

 

1636308

 

1636307

دیدگاه‌ها