کد خبر : 1775377 | 31 مرداد 1400 ساعت 21:06 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت سولسشر؛ گل ساوتهپتون ۱۰۰ درصد خطا بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد داوری در دیدار برابر ساوتهمپتون اصلاً راضی به نظر نمی رسد.

عصبانیت سولسشر؛ گل ساوتهپتون ۱۰۰ درصد خطا بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و نهایتاً با تساوی 1-1 متوقف شد تا شاگردان اوله گنار سولسشر دو امتیاز مهم را در همین ابتدای کار از دست داده باشند.

 

 

1636367

 

 

گل ساوتهمپتون در مسابقه امروز در موقعیت کاملا مشکوکی به ثمر رسید. در واقع به نظر می رسید که پیش از ثبت این گل بازیکن ساوتهمپتون روی برونو‌ فرناندز مرتکب خطا شده است اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت. اوله گنار سولسشر که پس از پایان مسابقه بابت این موضوع بسیار عصبانی به نظر می‌رسید در این باره گفت: " شما دیدید که چه اتفاقی افتاد. بازیکن ما را لگد می کنند و خطاهای زیادی وجود دارد که داور بی خیال آنها شده است. اگر شرایط اینگونه پیش برود ما آسیب می بینیم. زمانی که من بازی می کردم این صحنه‌ها خطا بود.

 

این صحنه 100 درصد خطا بود. فوتبال نمی‌تواند از یک افراط به افراط دیگر برسد. بازیکن حریف به وضوح روی برونو‌ فرناندز مرتکب خطا شد اما به هر حال ما باید واکنش بهتری نشان می‌دادیم."

 

 

1636366

 

 

سولسشر در ادامه گفت: "ما باید فوراً خود را تقویت کنیم و همچنان به خودمان ایمان داشته باشیم. ما تا زمان گلزنی و شاید پنج دقیقه بعد از آن عملکرد خوبی داشتیم اما پس از آن شلخته عمل کردیم که شاید دلیل این موضوع خستگی بود. من همیشه به این بازیکنان اعتقاد داشته و خواهم داشت. این مساوی به نوعی یک باخت بود اما در ادامه بازی‌های خود همه امتیازات را می‌خواهیم."

دیدگاه‌ها