کد خبر : 1775383 | 31 مرداد 1400 ساعت 21:37 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آلمانی در بایرن مونیخ ماندگار است

به نظر می رسد علاوه بر جاشوا کیمیچ، بایرن مونیخ با لئون گورتزکا نیز برای تمدید قرارداد به توافق دست یافته است.

ستاره آلمانی در بایرن مونیخ ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد لئون گورتزکا با بایرن مونیخ باقی مانده و روند تمدید قرارداد در روزهای اخیر سرعت گرفته است. نشریه بیلد امروز با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ تصمیمی مبنی بر افزایش دستمزد این هافبک آلمانی نداشته و مدیر برنامه لئون گورتزکا فعلا پیشنهاد اولیه باشگاه را رد کرده است، اما به نظر توافق به شکل دیگری انجام می شود. در واقع هدف گورتزکا دریافت دستمزدی در اندازه مانوئل نویر، توماس مولر، جاشوا کیمیچ و ارقامی در حدود 20 میلیون یورو در سال بوده است.

 

1600108

 

اما بایرن مونیخ در حال حاضر با درخواست گورتزکا مبنی بر افزایش دستمزد در قالب پرداخت پاداش اضافی موافقت کرده است. اگرچه به نظر می رسد طرفین در کلیات با یکدیگر توافق کرده اند، اما اعلام این خبر به صورت رسمی به این زودی ها انجام نخواهد شد. در واقع در باشگاه بایرن مونیخ فعلا همه چیز معطوف به فوت گرد مولر بوده و روند مذاکرات نیز به صورت موقت متوقف شده است.

 

به نظر می رسد دستمزد جاشوا کیمیچ تا 20 میلیون یورو افزایش می یابد، اما در مورد لئون گورتزکا این اتفاق رخ نخواهد داد. اما در باشگاه بایرن مونیخ در مورد ماندن گورتزکا نیز خوش بینی وجود دارد و احتمالا و با برطرف شدن موانع کوچک، این هافبک 26 ساله نیز به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. بدین ترتیب تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد باید به فکر گزینه دیگری برای تقویت خط هافبک خود باشند.

دیدگاه‌ها