کد خبر : 1775386 | 31 مرداد 1400 ساعت 21:50 | 16K بازدید | 8 دیدگاه

لندن امشب آبی بود،؛

آرسنال 0 - 2 چلسی،؛ بردن مثل آب خوردن!

چلسی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با دو گل در خانه آرسنال این تیم را مغلوب کند.

آرسنال 0 - 2 چلسی،؛ بردن مثل آب خوردن!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که از ابتدا روملو لوکاکو را در ترکیب خود در اختیار داشت، به راحتی و با شرایطی که فرصت های خوبی را نیز از دست داد، با دو گل رقیب همشهری خود را مغلوب کرد.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایقی ابتدایی و روی حرکت مارکوس آلونسو فرصت داشت دروازه آرسنال را باز کند، اما گرانیت ژاکا با حضور به موقع خود دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما در دقیقه 15 چلسی به گل اول دست یافت. پاس متئو کواچیچ در سمت راست به ریس جیمز رسید و او با ارسالی دقیق در دهانه دروازه روملو لوکاکو را صاحب موقعیت کرد تا ستاره بلژیکی و جدید چلسی به راحتی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1636377

 

1636379

 

دقایقی بعد این بار ارسال ریس جیمز از سمت راست موجب خلق شدن فرصت دیگری برای چلسی شد، اما این بار ضربه روملو لوکاکو از بالاس دروازه آرسنال به بیرون رفت.

 

در دقیقه 30 گرانیت ژاکا با حرکت خوب خود فرصت مناسبی برای گلزنی لوکونگا فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و راهی به دروازه تیم چلسی پیدا نکرد.

 

اما در دقیقه 35 چلسی به گل دوم رسید. روی حرکت بدون توپ خوب لوکاکو، ارسال زمینی میسون مونت در سمت راست محوطه به ریس جیمز رسید تا او با ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه روز درخشان خود را تکمیل بکند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1636376

 

آرسنال نیمه دوم با هدف جبران وارد میدان شده و خیلی زود فرصت داشت گل اول آرسنال را به ثمر رساند، اما ضربه محکم بوکایو ساکو از پشت محوطه با عکس العمل تماشایی ادواردو مندی همراه شد

 

در دقیقه 57 و با پاس به بیرون خوب روملو لوکاکو بود که چلسی موقعیت مناسبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما ضربه زمینی میسون مونت از پشت محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد آرسنال بهترین بخت خود برای زدن گل اول را از دست داد. ضربه سر ساکا در دهانه دروازه به راب هولدینگ رسید، اما ضربه سر این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 78 چلسی فاصله ای تا زدن گل سوم خود هم نداشت، اما ضربه سر محکم روملو لوکاکو با عکس العمل برند لنو همراه شده و در ادامه توپ به دیرک دروازه آرسنال نیز برخورد کرد.

 

در دقیقه 85 و و روی پاس لوکاکو بود که کای هاورتز در سمت راست محوطه با دروازه آرسنال تک به تک شد، اما ضربه زمینی او را برند لنو مهار کرد تا در نهایت چلسی با تکیه بر همان دو گل به برتری دست یابد.

دیدگاه‌ها