کد خبر : 1775397 | 31 مرداد 1400 ساعت 22:50 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

نیمه اول کمی سنگین بودیم؛

توخل: لوکاکو بهترین کار را کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد روملو لوکاکو خیلی زود با بازیکنان این تیم ارتباط برقرار کرده است.

توخل: لوکاکو بهترین کار را کرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز موفق شد با دو گل در دربی لندن آرسنال را مغلوب کند و روملو لوکاکو نیز در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شد. توماس توخل در پایان مسابقه از عملکرد این ستاره بلژیکی ابراز رضایت کرده و مدعی شد او خصوصیات جدیدی به ترکیب چلسی اضافه کرده است.

 

توماس توخل گفت: "در نیمه اول احساس کردم از فرصت طلبی کافی برخوردار نبوده و در برخی لحظات کمی منفعل عمل کردیم. ما یک هفته تمرین طولانی و روزی دو جلسه داشتیم، تصور کردم کمی سنگین هستیم. در نیمه دوم ما چند دقیقه ابتدایی را پشت سر گذاشته و سپس جریان بازی را کنترل کردیم.

 

اگر گل سوم را به ثمر می رساندیم شرایط راحت تر پیش می رفت، زیرا یک بار روی ارسال کرنر حریف خوش شانس بودیم. شرایط می تواند در هر زمانی از مسابقه تغییر کند، اما من فکر می کنم در کل شایسته پیروزی بودیم. در نیمه اول کمی سنگین بودیم و دقایقی وجود داشت که شرایط آنقدرها هم راحت پیش نرفت و ما خودمان را به دردسر انداختیم.

 

1636396

 

من از ترکیب تیم و گزینه های جایگزین واقعا راضی هستم. ما امروز کریستین پولیسچ را در اختیار نداشتیم، اما این بدان معناست که ما بزرگ ترین ترکیب را در اختیار نداریم، اما در همه پست ها رقابت وجود دارد. ما مسابقات زیادی پیش رو داشته و باید در جام باشگاه های جهان در ماه دسامبر حاضر شویم.

 

شروع روملو لوکاکو بسیار خوب بود. وقتی در خط حمله بازی می کنید بهترین کار این است که خیلی زود گلزنی کرده و برتری مهمی را برای تیم خود رقم بزنید. او به خوبی با میسون مونت و کای هاورتز ارتباط برقرار کرد و با وجود لوکاکو ما می توانیم مستقیما حمله کنیم.

 

لوکاکو در ضدحملات نیز خطرناک بود و ما نیز خیلی خوب او را در ترکیب جا انداختیم. لوکاکو فرصت داشت دومین گل خود را نیز به ثمر رساند، اما برند لنو واکنش فوق العاده ای نشان داد. لوکاکو ویژگی های دارد که ما در چلسی کم داشتیم. او به آسانی با همه ارتباط برقرار کرد. بازیکنان چلسی آنها دوست دارند کنار یکدیگر بازی کنند و حضور لوکاکو فرصت های بیشتری برای ما ایجاد می کند."

دیدگاه‌ها