کد خبر : 1775405 | 31 مرداد 1400 ساعت 23:23 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

داستان در فوتبال سریع عوض می‌شود؛

آرتتا: ابراز تاسف کمکی به آرسنال نمی‌کند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد ناراحت شدن و ابراز تاسف به این تیم کمکی نمی کند.

آرتتا: ابراز تاسف کمکی به آرسنال نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، قبول دو شکست در دو هفته ابتدایی بدون زدن حتی یک گل باعث شده توپچی ها بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه کنند. بعد از شکست با دو گل مقابل چلسی، میکل آرتتا اذعان داشت شرایط پیر آمریک اوبامیانگ برای این دیدار مهیا نبوده و او به سختی خود را به دیدار برابر چلسی رسانده است.

 

میکل آرتتا گفت: "در یک مسابقه فوتبال شما همیشه می توانید عملکردی بهتر نسبت به آنچه ارائه دادید را به نمایش بگذارید. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم. زمان زیادی طول کشید تا توپ را در مناطق مورد نیاز خود پس بگیریم. وقتی این کار را انجام دادیم، به نظر می رسید می توانیم خطرات مهمی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. این مقطع نیز یکی از لحظات سختی که باید پشت سر گذاشت.

 

1634023

 

شرایط واقعا سخت و احتمالا بی سابقه است. هرچند که بروز احساس تاسف به ما کمکی نمی کند. ما نمی توانیم موارد بیرونی را کنترل کنیم. ما سعی می کنیم در مورد آنچه با آن روبرو هستیم توضیح دهیم، اما انتظار برای این باشگاه همیشه این است که پیروز شویم.

 

من در مورد همه گزینه هایی که می توانید تصور کنید فکر کردم، اما ما این هفته نیز تحت تأثیر ویروس کرونا قرار داشتیم. ما آن تیم هایی را که سه مدافع بازی می کنند را شکست داده و چلسی با سیستم چهار دفاعه را نیز در گذشته مغلوب کرده بودیم.

 

نمی دانم پیر آمریک اوبامیانگ آماده بازی کردن بود یا نه. او فقط یک روز با تیم تمرین کرده و واقعا با بیماری دست و پنجه نرم می کرد. اوبامیانگ مدت زیادی در بستر بیماری بود، اما می خواست در لیست تیم حضور داشته باشد. بازیکنان مصدوم برای بازگشت نیز به کمی زمان نیاز دارند و امیدوارم در ادامه شرایط متفاوت باشد. نکته خوب این است که داستان در فوتبال به سرعت تغییر می کند."

دیدگاه‌ها