کد خبر : 1775436 | 01 شهریور 1400 ساعت 09:41 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از گلزنی در نخستین بازی؛

لوکاکو: این بهترین گل من در لیگ برتر بود

روملو لوکاکو که به تازگی از اینتر به چلسی پیوسته است، گلی که روز گذشته برابر آرسنال به ثمر رساند را بهترین گل خود در لیگ برتر خواند.

لوکاکو: این بهترین گل من در لیگ برتر بود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو پس از بازگشت پر هزینه اش به استمفوردبریج، تنها 14 دقیقه وقت لازم داشت تا برای اولین بار در این فصل برای چلسی گلزنی کند.

مهاجم آبی ها می گوید اولین گل او در چلسی مقابل آرسنال، ویژه ترین گل لیگ برتری است که تا به حال به ثمر رسانده است.

روی ارسال ریس جیمز از سمت راست، مهاجم تنومند بلژیکی با جاگیری دقیق و به راحتی برابر دروازه خالی موفق به باز کردن دروازه رقیب همشهری شد.

 

1636511

 

این گل شماره 114 لوکاکو در لیگ برتر در تیم های مختلف بود و حالا او با پشت سر گذاشتن یان رایت، تبدیل به بیستمین بازیکن گلزن برتر تاریخ این رقابت ها شد. لوکاکو همچنین هشتمین بازیکن غیر انگلیسی تاریخ است که بیش از 50 گل در بازی های خانگی و خارج از خانه در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

 

نکته اینکه از 113 گل پیشین لوکاکو در لیگ برتر، هیچ کدام در 10 بازی او برای چلسی در اولین دوره حضورش در استمفورد بریج به ثمر نرسیده بود.

 

1636514

 

لوکاکو پس از این مسابقه گفت: "بله آن گل بهترین گل لیگ برتر برای من بود.

 

شما بچه ها می دانید که امروز چقدر احساسی بود. این یکی از بهترین ها از بین موارد بسیار است. بدیهی است که این فقط به سادگی جا دادن توپ درون دروازه بود، اما ساختن موقعیت خوب بود، بنابراین برای من این یکی بهترین گلم بود.

 

1636510

 

حدود پنج دقیقه یا در همین حدود طول کشید تا حرکات هم تیمی هایم را بفهمم اما سوالات زیادی پرسیدم. صادقانه بگویم این گروه بسیار بسیار با استعداد و تشنه موفقیت هستند.

برای من راحت بود که سریع جا بیفتم چرا که با تیم ملی بلژیک هم اینگونه بازی کردم. مربی ما را به خوبی آماده کرد و ما با اعتماد به نفس وارد بازی شدیم و نتیجه خوبی گرفتیم."

 

1636506

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره لوکاکو گفت: "من از اینکه او به همین زودی جا افتاده و در حرکات تیم دخیل شده بسیار راضی ام، او یک بچه بسیار باهوش است که دوست دارد در گروه باشد. او رهبری بسیار دموکراتیک است، با همه صحبت می کند، دوستانه و کاملاً رقابتی است. او به ما چیزی می دهد که ما پیش از این نداشتیم، اینکه از توپ ها محافظت کنیم. شما نمی توانید شروعی بهتر از شروع با زدن یک گل داشته باشید و تازه او در موقعیت های دیگر گلزنی، توپ را پاس داد.

 

من انتظار زیادی نداشتم اما می خواستم توانایی او را برای سازگاری و ارتباط ببینم، این کاری است که او بسیار خوب انجام داد و بچه ها دوست دارند با یکدیگر بازی کنند."

 

 

 

دیدگاه‌ها