کد خبر : 1775438 | 01 شهریور 1400 ساعت 09:55 | 32.4K بازدید | 10 دیدگاه

نیمار آسیا سوار بر اسب‌های قرمز!

آغاز مجدد مذاکرات قایدی و الاهلی

رسانه‌های عربی مدعی شدند دو باشگاه استقلال و الشباب امارات مذاکرات خود را برای انتقال قایدی، مجدداً از سر گرفتند.

آغاز مجدد مذاکرات قایدی و الاهلی

به گزارش "ورزش سه" ماجرای مهدی قایدی مهاجم باارزش ملی‌پوش باشگاه استقلال که این روزها در کشور امارات به سر می‌برد هرروز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند. 

 

بعدازاینکه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال طی چند روز اخیر، برای انتقال قایدی به باشگاه الشباب به امارت سفر کرده بود، مسئولان دو تیم درخصوص قیمت این انتقال به توافق نرسیدند و به‌این‌ترتیب مددی بدون اینکه قایدی را از دست بدهد به تهران برگشت.

 

 در ادامه، فرهاد مجیدی نیز با تایید این مطلب در اظهارنظری اعلام کرد که این انتقال انجام نمی‌پذیرد و به‌احتمال زیاد قایدی فوتبالش را در باشگاه خودش یعنی استقلال دنبال خواهد کرد که همین امر باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به حضور قایدی تا حدی امیدوار شوند.

 

 این در حالی است که حتی برخی از رسانه‌های اماراتی عصر روز گذشته (یکشنبه) اخباری مبنی بر حضور قایدی در تمرینات الشباب منتشر کردند، درصورتی‌که هیچ عکس یا فیلمی درخصوص این خبر دیده نشد.

 

با تمام این اوصاف، لحظاتی پیش رسانه‌های اماراتی خبر دادند که مسئولان دو تیم استقلال و الشباب یک‌بار دیگر حاضر شدند به میز مذاکره برگردند، تا این انتقال هر چه زودتر انجام شود.

 

رسانه‌های اماراتی با این تیتر " آیا شوالیه‌های قرمز پوش (لقب تیم الشباب) قادرند نیمار آسیا را به خدمت بگیرند" مدعی شدند که گویا قرار است مسئولان دو تیم برای انتقال مهدی قایدی به باشگاه الشباب مذاکرات خود را از سر بگیرند.

1636516

دیدگاه‌ها