کد خبر : 1775499 | 01 شهریور 1400 ساعت 13:33 | 35.7K بازدید | 2 دیدگاه

خشم توپچی ها از ویلیان؛

لایک جنجالی مهاجم آرسنال؛ قراردادش را فسخ کنید

پس از اینکه ویلیان، مهاجم نیمکت نشین آرسنال، پست اینستاگرام چلسی درباره پیروزی 2-0 روز گذشته برابر توپچی ها را لایک کرد، هواداران خشمگین آرسنال خواهان فسخ قرارداد او شدند.

لایک جنجالی مهاجم آرسنال؛ قراردادش را فسخ کنید

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان با لایک کردن پست اینستاگرام باشگاه سابق خود چلسی در مورد پیروزی آبی ها در ورزشگاه امارات مقابل توپچی ها، خود را در تقابل با هواداران آرسنال قرار داد.

 

گل‌های روملو لوکاکو و ریس جیمز در نیمه اول دربی لندن برای آبی پوشان یک برد 2-0 را به ارمغان آورد و شروعی متضاد در این فصل لیگ برتر را برای دو تیم رقم زد.

 

پیروزی های پیاپی چلسی در شروع فصل آبی ها را در صدر جدول قرار داده، در حالی که دو شکست آرسنال به این معناست که فقط نوریچ سیتی به دلیل تفاضل گل شروع بدتری از توپچی ها داشته است.

 

اما برای نمک پاشیدن بیشتر به زخم آرسنالی ها، هواداران تیزچشم این تیم دیدند که ویلیان پست اینستاگرامی چلسی درباره پیروزی در دربی لندن را لایک کرده است، هر چند این بازیکن بعدا لایکش را برداشت.

 

1636638


 

ویلیان هفت سال را در استمفورد بریج سپری کرد و تابستان گذشته با یک انتقال رایگان چلسی را ترک کرد و به آرسنال پیوست.

 

1636636

 

اما این وینگر پس از یک شروع درخشان تحت نظر میکل آرتتا در فصل گذشته به شدت محو شد و یکی از بازیکنانی است که سرمربی توپچی ها امیدوار است تابستان امسال از باشگاه برود.

 

این بازیکن 33 ساله در هیچ مسابقه ای برای توپچی های در این فصل حضور نداشت و با وجودی که هنوز دو سال از قراردادش در ورزشگاه امارات باقی مانده است، آرسنال مایل به فروش او است.

 

اکنون برخی از هواداران آرسنال پس از ماجرای لایک جنجالی پست چلسی از باشگاه خواسته اند تا از شر ویلیان خلاص شود و یکی از هواداران به سادگی گفته: "قراردادش را فسخ کنید."

 

1636637

 

آرسنال در فصل های اخیر با جذب ستاره های سابق چلسی، بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است، این باشگاه همچنین پتر چک و داوید لوییز، برندگان لیگ قهرمانان 2012 چلسی را نیز به خدمت گرفته بود.

 

اگرچه هر دوی آنها از باشگاه جدا شده اند، اما به نظر می رسد یکی دیگر از هواداران آرسنال از ستاره های سابق آبی ها و همچنین ویلیان به شدت عصبانی است و از او به عنوان "جاسوس دوجانبه" یاد می کند.

 

هواداران آرسنال در زیر پست اینستاگرامی از توپچی ها خواستند تا دیگر بازیکنان سابق چلسی را به خدمت نگیرند و گفتند: "این جاسوس های دو جانبه چلسی را از باشگاه ما دور کنید !!"

 

1636642

 

عملکرد پایین تر از حد انتظار  ویلیان در فصل گذشته باعث شده بود تا او اعتماد بسیاری از طرفداران توپچی ها را از دست بدهد.

 

1636641

 

دیگری افزود: "ویلیان این را در اینستاگرام لایک کرده؟ بعد تعجب می کند که چرا هواداران آرسنال او را دوست ندارند... "

 

به شکلی قابل پیش بینی طرفداران چلسی موضوع را خنده دار یافتند و یکی از هواداران آبی ها اعتراف کرد که این اقدام باعث محبوبیت بیشتر وینگر آرسنال در بین هواداران استمفورد بریج شد.

 

1636639

 

او نوشت: "من زمانی که ویلیان در چلسی بود دوستش داشتم، اما حالا کاملاً عاشقش شده ام."

 

دیدگاه‌ها