کد خبر : 1775546 | 01 شهریور 1400 ساعت 16:13 | 37.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایسکو و بیل، فراتر از تصورات

معجزه آنچلوتی؛ رستاخیز ستاره‌های فراموش‌شده زیدان

گرت بیل و ایسکو که به دست زیدان تقریبا محو شده بودند، حالا با کارلو آنچلوتی در حال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

معجزه آنچلوتی؛ رستاخیز ستاره‌های فراموش‌شده زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل جدید را با کارلو آنچلوتی استارت زد. مربی ایتالیایی به رئال بازگشت و جانشین زین الدین زیدان شد تا شاید ماموریت نیمه تمامش یعنی فتح لالیگا را به سرانجام برساند.

دو هفته از شروع لالیگا گذشته و رئال با کسب برتری 1-4 برابر آلاوس و تساوی 3-3 دیشب مقابل لوانته، در رده دوم پس از اتلتیکو قرار دارد.

از مهمترین نکات تیم آنچلوتی در دو هفته اخیر، استفاده بهینه او از بازیکنانی است که در دوران زیدان فراموش شده بودند. گرت بیل و ایسکو دو ستاره ای که مورد توجه زیدان قرار نداشتند، زیر نظر کارلتو در حال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

 

 

1636715

 

 

گرت بیل که بهترین روزهای فوتبالی اش را بین 2013 تا 2015 با آنچلوتی تجربه کرده، در دو بازی اخیر رئال از ابتدا در ترکیب قرار داشت. اتفاقی که از فوریه 2020 و برابر اوساسونا و سلتا تکرار نشده بود. بیل دقیقه 5 روی پاس کریم بنزما توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و به طلسم 19 ماهه خود در رئال پایان دهد. آخرین بار بیل در ژانویه 2020 توانسته بود دروازه یونیونیستا را در کوپا دل ری باز کند.

آخرین گل های او برای رئال در لالیگا نیز به سپتامبر 2019 برابر ویارئال بر می گشت که موفق به دبل شد. بیل بیش از 570 روز بود که نتوانسته بود گلزنی کند و پس از زدن تنها سه گل در لالیگای 20-2019 تصمیم گرفت قرضی به تاتنهام برود تا برای یورو 2020 روی فرم باشد.

 

 

 

1636439

 

 

آنچلوتی در نشست خبری دو ماه پیش خود در مورد بیل گفته بود که او باید در زمین ثابت کند شایسته فیکس شدن است و بیل دیشب بار دیگر نشان داد که لیاقت اعتماد دوباره را دارد. کارلتو همچنین گفته بود که هرچند بیل در تاتنهام زیاد بازی نکرد ولی بیش از اندازه گلزنی کرد(14 گل) و به همین دلیل باید به وی فرصتی دوباره داد.

 

 

1607999

 

 

دیگر بازیکن متحول شده زیر نظر کارلتو ایسکو است. او دیشب در غیاب لوکا مودریچ فیکس بود و تا زمان تعویض، بهترین بازیکن رئال بود ولی پس از عقب افتادن رئال از لوانته، آنچلوتی تصمیم به تغییر تاکتیک گرفت تا ایسکو به نوعی قربانی شود ولی او در 60 دقیقه حضورش نشان داد که به تدریج در حال تبدیل شدن به ایسکوی سابق است.

در واقع کارلتو در همین ابتدای کار توانسته دست به کاری غیرممکن بزند؛ زنده کردن گرت بیل و ایسکو.

 

دیدگاه‌ها