کد خبر : 1775586 | 01 شهریور 1400 ساعت 20:24 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار پوگبا؛ تکلیف فصل همینگونه معلوم می‌شود

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش در ادامه فصل راحت امتیاز از دست ندهد.

هشدار پوگبا؛ تکلیف فصل همینگونه معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی پرگل و 0-5 در اولین هفته فصل، یونایتد دیروز در خانه ساوتهمپتون متوقف شده و دو امتیاز مهم را در دومین هفته لیگ برتر از دست داد. پل پوگبا، ستاره خط میانی یونایتد که فصل را فوق العاده و با ارسال پنج گل آغاز کرده، مدعی شد در پایان فصل این نتایج در تعیین تکلیف جام حائز اهمیت خواهد بود.

 

1636309

 

پل پوگبا گفت: "من فکر می کنم ما در دیدار مقابل ساوتهمپتون مستحق کسب امتیاز بیشتری بودیم، اما شما باید توانایی های بیشتری از خود در زمین مسابقه نشان دهید. بعد از گلی که  در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساندیم، کمی افت کرده و در ادامه کنترل جریان بازی را از دست دادیم. در واقع فکر می کنم به همین دلیل بود که ما نتوانستیم گل دوم را به ثمر رسانده و سه امتیاز دیدار مقابل ساوتهمپتون کنیم.

 

در کل من فکر می کنم ما دو امتیاز از دست دادیم و در ادامه فصل باید با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شویم. البته باید اعتراف کنیم که خوسحالم که حداقل در مقابل ساوتهمپتون مغلوب نشدیم و باید با ننگاه مثبت مسائل را بررسی کرد. من فکر می کنم در پایان فصل این مسابقات و سه امتیازها برای تعیین تکلیف فصل بسیار مهم خواهند بود. ما شکست نخوردیم و یک امتیاز گرفتیم. اما برای بازی بعدی خارج از خانه می دانیم که این امتیازات برای یونایتد بسیار مهم خواهد بود و نمی خواهیم آنها را واگذار کنیم."

دیدگاه‌ها