کد خبر : 1775589 | 01 شهریور 1400 ساعت 20:44 | 47.8K بازدید | 1 دیدگاه

مایکل جردن هنوز از انتقال مسی سود می گیرد

انتقال لیونل مسی سود قابل توجهی برای مایکل جردن، ستاره سابق دنیای بسکتبال به همراه داشتته ایت.

مایکل جردن هنوز از انتقال مسی سود می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مایکل جردن این روزها دلایل زیادی برای جشن گرفتن دارد. اسطوره رقابت های NBA با کسب شش قهرمانی با شیکاگو بولز، یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین لقب گرفته است. مجله فوربس ثروت خالص مایکل جردن را 1.6 میلیارد دلار تخمین زده و این رقم با فعالیت های تجاری این اسطوره محبوب روز به روز در حال افزایش است.

 

1551083

 

با امضای قرارداد لئو مسی توسط پاری سن ژرمن، مایکل جردن نیز سود قابل توجهی به جیب زده است. کمپانی جوردن یکی از اسپانسرهای باشگاه پاری سن ژرمن است و بر اساس توافق طرفین بخشی از درآمد فروش لباس این باشگاه مستقیما به جیب این ورزشکار آمریکایی واریز می شود. حالا TyC Sports در گزارشی مدعی شد مایکل جردن به لطف انتقال مسی تا امروز بیش از هفت میلیون دلار سود کرده است.

 

حالا ستاره سابق شیکاگو بولز این روزها از یم قایق تفریحی مجلل در کرواسی مستقر شده و به تفریح می پردازد. هزینه اجاره هفتگی این قایق حدود یک میلیون یورو است. این قایق مجلل ظرفیت 12 مهمان را داشته و  از 29 خدمه برخوردار است. فضای برای آفتاب گرفتن، باند فرود هلی کوپتر، جکوزی، عرشه آفتابگیر، حمام، سالن بدنسازی و مواردی از این دست از سایر تجهیزات این قایق مجلل است و حالا مایکل جردن آنجا مستقر شده است. بی تردید در ماه ها و سال های پیش رو رقم بیشتری بابت فروش لباس لیونل مسی به حساب مایکل جردن واریز خواهد شد.

دیدگاه‌ها