کد خبر : 1775603 | 01 شهریور 1400 ساعت 22:04 | 40.7K بازدید | 3 دیدگاه

دو کاپیتان دیگر بارسلونا در مسیر فداکاری

سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو، دو بازیکن باتجربه بارسلونا به زودی قرارداد خود را تمدید می کنند.

دو کاپیتان دیگر بارسلونا در مسیر فداکاری

به گزارش "ورزش سه"، پس از توافق بارسلونا و جوردی آلبا برای کاهش دستمزد، این هفته دو کاپیتان دیگر این تیم یعنی سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو احتمالا با باشگاه در این رابطه توافق خواهند کرد. در واقع بوسکتس و سرخی روبرتو هفته ها در این خصوص با خوان لاپورتا در حال مذاکره بوده اند. این دو بازیکن این هفته جلسه تازه ای با مدیران باشگاه خواهند داشت که امیدوارند آخرین دیدار بوده و بالاخره توافق حاصل شود.

 

1636764

 

ساختار قرارداد سرخیو بوسکتس بسیار شبیه به یوردی آلبا است. این هافبک باتجربه نیز بحث کاهش دستمزد و زمان پرداخت را تقریبا قبول کرده و تنها مواردی جزئی هنوز به نتیجه نرسیده است. اما طرفین به حل موضوغ خوش بین بوده و امیدوارند بتوانند این هفته این مشکل را حل کنند.

 

سرخی روبرتو نیز تنها می خواهد در فصول آینده در بارسلونا بازی کند و در آستانه تمدید قرارداد است. این بازیکن اسپانیایی نیز شرایط جدیدی را که باشگاه پیشنهاد داده را پذیرفته است. قرارداد سرخی روبرتو در سال 2022 به پایان می رسد و او با پذیرش شرایط جدید قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید می کند. در واقع قرارداد سرخی روبرتو مانند بازیکنانی بوده که این فصل راهی بارسلونا شده اند. شاید دستمزد قید شده در قرارداد بالا نباشد، اما متغیرهایی در آن قرار داده شده که باعث می شود این بازیکن در طی سال های آینده قادر به دریافت رقم مدنظر خود از باشگاه بارسلونا باشد.

دیدگاه‌ها