کد خبر : 1775701 | 02 شهریور 1400 ساعت 15:15 | 154.4K بازدید | 54 دیدگاه

داستان‌ پیچیده خرید جدید پرسپولیس؛

علی نعمتی - خرید مشترک برانکو و یحیی!

شوت علی نعمتی به تیرک دروازه استقلال، آخرین تصویری است که از او در ذهن هواداران فوتبال ثبت شده است.

علی نعمتی - خرید مشترک برانکو و یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی به استقلال برای بازیکنی که مورد توجه پرسپولیس قرار دارد، می‌تواند یک اتفاق مهم باشد و علی نعمتی تنها چند سانتی متر با این اتفاق فاصله داشت. در جریان بازیکن معوقه هفته بیست و یکم بین استقلال و پدیده و در آخرین دقایق مسابقه، مدافع جلو کشیده تیم مشهدی در مقابل دروازه استقلال صاحب موقعیت شد و به سمت دروازه ضربه زد اما شوت محکم او به تیرک افقی دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

 

این شوت که پس از ضربه سر بازیکن پدیده و در مقابل دروازه زده شد، نتیجه بازی را ۱-۱ می‌کرد و حتی ممکن بود در نهایت منجر به قرارگیری پدیده در بین شش تیم بالای جدول و برای نعمتی نیز به یک اتفاق ویژه تبدیل شود ولی فقط چند سانتی متر اختلاف، حسرت بزرگ را برای خرید جدید پرسپولیس رقم زد؛ بازیکنی که امروز سرانجام پس از کش و قوس های فراوان عکس یادگاری با پیراهن باشگاه گرفت‌‌.

 

 

1636936

 

 

پیش از این، خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس ساعت‌ها و روزهای زیادی را منتظر ماندند تا عکس علی نعمتی را با انگشت قرمز شده ثبت کنند. نعمتی قبل از این سه بار دیگر هم به باشگاه پرسپولیس رفته بود و انتظار می‌رفت که روز گذشته قراردادش با این تیم را امضا کند اما یک اشتباه در برگه فسخ، سبب شد تا ۲۴ ساعت دیگر حضورش در پرسپولیس با تاخیر مواجه شود اما حالا او دیگر عضوی از قرمزهای تهران خواهد بود. او حالا می‌گوید که خانه اش را فروخته تا راهی پرسپولیس شود

اولین بار نام علی نعمتی زمانی پیرامون پرسپولیس شنیده شد که برانکو ایوانکوویچ لیستی کوتاه با ۵ اسم را به ایرج عرب داد. زمانی که جدایی اش از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسید اما به مدیرعامل باشگاه لیست داد و گفت که در صورت پرداخت مطالبات و جذب این بازیکنان به ایران بازخواهد گشت.

 

 

1636935

 

 

علی نعمتی نیز یکی از این نفرات بود. بازیکنی که در تیم یحیی گل‌محمدی درخشید و مورد توجه برانکو قرار گرفت اما با خروج سرمربی کروات، پرسپولیس به سراغ محمدحسین کنعانی‌زادگان رفت و او را خرید.

یک سال بعد این بار یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای خط دفاعی تیمش نام علی نعمتی را مطرح کرد اما قرارداد دو ساله با شهر خودرو باعث شد تا در تابستان و زمستان، سنگ بزرگی سر راه این انتقال قرار بگیرد و نعمتی راهی پرسپولیس نشود.

 

 

1636977

 

 

حالا اما نعمتی به پرسپولیس آمده و فرصت این را دارد تا در کنار سیدجلال حسینی، پیراهن تیمی را بپوشد که در سالهای اخیر بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار داشته و حالا خرید جدید نیز وظیفه دارد تا این موفقیت را ادامه دهد؛ کاری بسیار سخت که اگر او در فرم چند سال اخیر قرار داشته باشد، موفق به انجامش خواهد شد.

 

علی نعمتی که ۲۵ ساله است و قراردادی سه ساله و نسبتا طولانی مدت با پرسپولیس بسته، باید جای خالی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را پر کند. دو بازیکنی که با ورود به پرسپولیس اوج گرفته و مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفتند و در نهایت از پرسپولیس جدا شدند؛ الگویی که شاید کابوس هواداران پرسپولیس باشد و آنها امیدوارند که درباره نعمتی تکرار نشود.

دیدگاه‌ها