کد خبر : 1775875 | 03 شهریور 1400 ساعت 13:26 | 66.8K بازدید | 2 دیدگاه

این سه شرط برآورده شود؛ رونالدو به سیتی می‌رود

ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو در حال مذاکره با منچسترسیتی است، اما جذب ستاره پرتغالی از یووه پیچیده است چون غول های لیگ برتر باید سه شرط را برای امضای CR7 برآورده کنند.

این سه شرط برآورده شود؛ رونالدو به سیتی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که قرارداد کنونی اش با یوونتوس در ژوئن سال 2022 به پایان خواهد رسید، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعلی قصد دارد بیانکونری را ترک کند، اگرچه یوونتوس اصرار دارد که او هرگز به باشگاه نگفته که قصد جدایی دارد.

 

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که منچسترسیتی تنها باشگاهی است که تمایل به خرید CR7 دارد، اما قهرمانان لیگ برتر کم کم به پایان زمان خود برای نهایی کردن این قرارداد نزدیک می شوند.

 

1636338

 

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 31 آگوست بسته خواهد شد، اما این تنها چیزی نیست که امضای قرارداد با رونالدو را برای سیتیزن ها پیچیده می کند.


خبرگزاری های ایتالیایی گزارش می دهند که سیتیزن ها نمی خواهند برای خرید رونالدو به یوونتوس پول بپردازند، در حالی که بیانکونری برای جلوگیری از ضرر حداقل به دریافت 25-30 میلیون یورو بابت انتقال رونالدو نیاز دارد.

 

به عنوان یک جایگزین آنها می توانند گابریل ژسوس را در یک قرارداد مبادله ای از سیتی به تورین ببرند، اما منچسترسیتی نمی خواهد مهاجم برزیلی خود را بفروشد.

 

1610283

 

هرچند که تیم پپ گواردیولا در صورت پیوستن رونالدو به آنها، باید یک مهاجم خود را بفروشد و طبق این گزارش، رحیم استرلینگ می تواند مهاجمی باشد که در آستانه خروج از ورزشگاه اتحاد است، اما بار دیگر باید تاکید کرد که منچسترسیتی زمان زیادی برای فروش وینگر انگلیسی ندارد.

 

رونالدو در سال 2018 با 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و در 134 بازی با پیراهن بیانکونری 101 گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها