کد خبر : 1775951 | 03 شهریور 1400 ساعت 21:23 | 50.1K بازدید | 3 دیدگاه

خوزه کاسترو:

چلسی پیشنهاد داد که رد کردیم

خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا مدعی شد این باشگاه علاقه ای به فروش ژوئل کنده به چلسی ندارد.

چلسی پیشنهاد داد که رد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ژوئل کنده، مدافع سویا 22 ساله در تابستان امسال مورد توجه چلسی قرار داشت و باشگاه لندنی تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد، اما حالا باشگاه سویا اعلام کرد که پیشنهادات برای فروش ژوئل کونده را رد کرده و نیازی به فروش این بازیکن به چلسی یا تیم دیگری ندارد. اگرچه بند آزادسازی ژوئل کنده نیز در هفته های اخیر دستخوش تغییر شده و از 80 به 90 میلیون یورو رسیده، اما چلسی همچنان امیدوار است که بتواند با قیمت پایین تری با سویا به توافق برسد.

 

1637244

 

خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا در این رابطه گفت: "این خبر حقیقت دارد که پیشنهادی برای ژوئل کنده وجود داشت و ما آن را رد کردیم. در حال حاضر هیچ پیشنهاد مشخصی برای بازیکن وجود ندارد. در صورتی که پیشنهادی برسد مانند همیشه آن را بررسی خواهیم کرد. اگر مجبور باشیم ژوئل کنده را به فروش برسانیم تا این کار را انجام می دهیم تا این منابع مالی جدید دوباره منجر به سرمایه گذاری جدیدی شده و پیشرفت سویا و تلاش برای فتح عناوین جدید ادامه یابد.

 

هر اتفاقی می تواند در این بازار رخ دهد. ما بازیکنانی داریم که می توانند از سویا جدا شوند و ممکن است این اتفاق تا 31 آگوست رخ دهد. در این پنجره تابستانی نقل و انتقالات زیادی انجام نشد، اما در سویا شرایط اینگونه نبود. سویا نیازی به فروش هیچ بازیکنی ندارد. اگر پیشنهاد بالاتری رسیده و به ما امکان دهد که تیم را تقویت کنیم و به موفقیت های بزرگی برسیم، بازیکنان خود را می فروشیم. این همان کاری است که ما همیشه انجام داده ایم و چیزی تغییر نکرده است."

دیدگاه‌ها