کد خبر : 1776011 | 04 شهریور 1400 ساعت 11:50 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

استارت شبانه سجادی بعد از تصدی وزارت ورزش(عکس)

وزیر ورزش تنها دو ساعت بعد از اخذ رای اعتماد برنامه های عملیاتی خود را با حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز آغاز کرد.

استارت شبانه سجادی بعد از تصدی وزارت ورزش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،سید حمید سجادی در اولین قدم و در دقایق اولیه پس از کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس، از اردوی تیمهای ملی تنیس روی میز بازدید کرد.


سجادی که عصر چهارشنبه با ۱۶۵ رای موافق،۱۰۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجلس شورای اسلامی بر منصب ورزش کشور نشست، در اردوی تیمهای ملی تنیس روی میز و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق دستور ریاست محترم جمهور قرار شد از فردا کارمان را آغاز کنیم. وقتی شنیدم اردوی تیم ملی تنیس روی میز در رده های سنی مختلف در حال برگزاریست و کمتر از ۱۰ روز دیگر این تیم ها به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند، نگران شدم که در روزهای آینده درگیر کارها و برنامه های دیگر شوم و نتوانم خدمت جوانان فعال در تیمهای ملی تنیس روی میز برسم. به همین دلیل فرصت را غنیمت شمردم و با اجازه از علیقارداشی به اردوی تیم ملی سر زدیم.

 

1637326


وی افزود: خیلی ها به تنیس روی میز علاقه دارند و میز مخصوص این رشته در تمام مدارس بوده است. خدا رو شکر در چند ماه اخیر ، در المپیک و دیگر مسابقات معتبر قاره ای و جهانی نماینده داشتیم و در آسیا حرفهایی برای گفتن داریم. وقتی از علیقارداشی شنیدم که برخی از بازیکنان تنیس روی میز ایران لژیونر هستند، خیلی خوشحال شدم. در تیم های آسیایی و اروپایی نماینده داریم و سهرابی قرار است ماه آینده عازم اشتوتگارت شود و این اتفاق مایه افتخار و خوشحالی ماست.

 

1637324


در پایان هم سجادی دقایقی با لباس ورزشی، راکت بدست، با آریا امیری کاپیتان تیم جوانان توپ زد و تمرین کرد.


این استارت جالب و طوفانی از سوی سیدحمید سجادی از امروز با حضور در وزارت ورزش ادامه پیدا خواهد کرد و باید دید او به مرور چه تغییراتی را در ورزش کشور ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها