کد خبر : 1776247 | 05 شهریور 1400 ساعت 18:03 | 56K بازدید | 2 دیدگاه

تا زمان رسیدگی به اتهامات؛

وثیقه برای مندی رد شد، مدافع سیتی در زندان می‌ماند

بنجامین مندی، مدافع منچسترسیتی، که به اتهام چهار فقره تجاوز در بازداشت است، امروز در دادگاه حاضر شد تا به اتهاماتش رسیدگی شود.

وثیقه برای مندی رد شد، مدافع سیتی در زندان می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی صبح جمعه با ون پلیس به دادگاه برده شد تا با اتهامات تجاوز و تعرض جنسی خود روبرو شود. مدافع سیتی با حکم قاضی از گذاشتن وثیقه و آزادی موقت محروم شد و باید در زندان بماند.

 

روز پنجشنبه تایید شد که مدافع منچسترسیتی در بازداشت به سر می برد و متهم به چهار مورد تجاوز و یک مورد تعرض جنسی است.

 

1637720

 

این جوان 27 ساله با یک ون امنیتی با اسکورت یک ماشین پلیس در دادگاه جنایی چستر حاضر شد. پرونده او در اوایل بعد از ظهر رسیدگی شد و در آنجا قاضی ناحیه حکم داد که مندی باید تا ماه آینده در زندان بماند.

رسیدگی به پرونده مندی تا 10 سپتامبر به تعویق افتاد، او امروز در دادگاه اتهامات وارده را نه رد کرد و نه تایید.

قاضی وثیقه فوتبالیست را رد کرد، به این معنا که او تا آن تاریخ در بازداشت پلیس خواهد ماند.

 

مندی در مجموع با شش اتهام روبرو است. این ملی پوش فرانسوی به سه مورد تجاوز جنسی در تاریخ اکتبر سال 2020 و یک تجاوز دیگر در این هفته و همچنین یک مورد تعرض جنسی به یک زن در ژانویه سال 2021 متهم است. مدافع چپ سیتی همچنین متهم به نقض شرایط وثیقه است.

 

مندی به دلیل این اتهامات و تا رای دادگاه از سوی سیتی محروم شده است.

 

1637466

 

تیم لیگ برتری در بیانیه ای اعلام کرد: "منچسترسیتی می تواند تایید کند که در پی متهم شدن از سوی پلیس، بنجامین مندی تا زمان به نتیجه رسیدن تحقیقات تعلیق شده است.

این موضوع تحت یک روند قانونی است و بنابراین باشگاه نمی تواند تا زمان تکمیل این روند اظهارنظر بیشتری کند."


 

مندی در سال 2017 با قراردادی به ارزش 62 میلیون یورو از موناکو به منچسترسیتی پیوست. او در تمام مدت حضورش در منچستر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها در 75 مسابقه در همه رقابت ها برای سیتیزن ها به میدان رفته است.

 

مندی در این ماه 90 دقیقه کامل مقابل لستر در جام اتحادیه بازی کرد و اولین بازی سیتی در لیگ برتر مقابل تاتنهام از ابتدا به میدان رفت.

 

او هفته گذشته در پیروزی 5-0 سیتی برابر نوریچ 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

 

 

دیدگاه‌ها