کد خبر : 1776365 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:32 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

علت غیبت کریم باقری در تمرین تیم ملی مشخص شد

کریم باقری با وجود ابتلای اسکوچیچ و وحید هاشمیان به ویروس کرونا در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی غایب بود.

علت غیبت کریم باقری در تمرین تیم ملی مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، محمود رضا رضایی – مدیر رسانه ای تیم ملی در گفتگو با رادیو ورزش در این خصوص توضیح داد: بحث خاصی نیست. کریم باقری امروز به ما اضافه می‌شود. به این دلیل که روال بروکراسی و ارسال نامه‌ها طول کشیده این مربی در تمرینات شرکت نکرده است. از طرف فدراسیون می‌گویند ارسال شده، از طرف مقابل می‌گویند دریافت نشده، بحث را به تاخیر انداخته است.

 

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نامه حضور کریم باقری در تیم ملی به این باشگاه ارسال نشده، گفت: چیزی در همین حد است. موضوع خاصی نیست و دل کریم باقری هم با تیم ملی است و دوست دارد زودتر به اردو ملحق شود. از امروز در خدمت وی خواهیم بود.

 

گفتنی است کریم باقری هم با تیم پرسپولیس قرارداد امضاء کرده و هم تیم ملی و قرار است در ادامه توامان در هر دو تیم حضور داشته باشد. البته بازی های رسمی دو تیم با هم تداخلی ندارد اما بدون شک او روزهای حضور در اردوی تیم ملی تمرینات تیم پرسپولیس را از دست خواهد داد. همزمان با کریم باقری، مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس که به عنوان آنالیزور تیم ملی انتخاب شده است در تمرینات تیم ملی غایب بود که محمود رضا رضایی در این خصوص توضیح نداد.

دیدگاه‌ها