کد خبر : 1776484 | 06 شهریور 1400 ساعت 19:36 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

پوچتینو:امباپه به من نگفته که می‌خواهد از PSG برود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که کیلیان امباپه در لیست بازی این تیم برای دیدار فردا برابر رنس حاضر خواهد بود.

پوچتینو:امباپه به من نگفته که می‌خواهد از PSG برود

به گزارش "ورزش سه"، پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رد شد. با این حال باشگاه اسپانیایی ناامید نشد و پیشنهاد 170 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون یورو پاداش را به PSG ارائه داد اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده است؛ موضوعی که حالا در فاصله سه روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی وضعیت امباپه را بیش از پیش پیچیده کرده است.

 

 

1638150

 

 

پاری‌سن‌ژرمن فردا از سری مسابقات هفته چهارم لیگ یک فرانسه به مصاف رنس خواهد رفت و مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه در واکنش به شایعات جدایی کیلیان امباپه از این تیم گفت: " نه، او در مورد تمایل خود برای ترک پاری‌سن‌ژرمن چیزی به من نگفته است. کیلیان خود را به خوبی برای بازی فردا آماده کرده است. موضع رئیس و مدیر ورزشی باشگاه در مورد امباپه کاملاً واضح بوده است."

 

پوچتینو در رابطه با احتمال استفاده از مثلث هجومی مسی، امباپه و نیمار در مسابقه فردا گفت: "آنها به خوبی تمرین کرده اند و ما شرایط را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد. آنها مطمئنا در لیست حاضر خواهند بود اما من نمی دانم که آیا از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت یا خیر."

 

 

1638148

دیدگاه‌ها