کد خبر : 1776544 | 07 شهریور 1400 ساعت 01:20 | 65.6K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

ضرب‌الاجل جدید رئال مادرید برای پی اس جی

رئال مادرید یک بار دیگر به پی اس جی اولتیماتوم داد تا به پیشنهاد دوم برای کیلیان امباپه پاسخ بدهد.

ضرب‌الاجل جدید رئال مادرید برای پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سه شنبه گذشته به صورت جدی و رسمی برای انتقال کیلیان امباپه دست به کار شد و ابتدا پیشنهادی 160 میلیون یورویی را ارائه داد که خیلی زود رد شد. پی اس جی مدعی بود که این رقم برای امباپه اندک است و حداقل باید با مبلغی که سال 2017 برای خرید او به موناکو پرداخت کردند، برابری کند(180 میلیون یورو).

به همین منظور رئال مادرید پیشنهاد دوم خود به ارزش 170 + 10 میلیون یورو را ارائه داد و در میان تعجب، تا امروز هنوز هیچ پاسخی از باشگاه پاریسی دریافت نکرده است و به نظر می رسد موضع پی اس جی بدون تغییر مانده و همچنان قصد فروش امباپه را ندارند.

 

 

1637694

 

 

ظهر امروز اعلام شد که رئال تا یکشنبه شب را به پی اس جی برای پاسخگویی وقت داده ولی ساعتی پیش ال چیرینگیتو ادعا کرد که این مهلت تا دوشنبه ساعت 18(20.30 به وقت تهران) به وقت محلی تمدید شده  و اگر پی اس جی پاسخی ندهد، رئال پیشنهادش را پس خواهد گرفت.

سه شنبه شب مهلت نقل و انتقالات تابستانی به اتمام خواهد رسید ولی همچنان وضعیت انتقال امباپه به رئال مبهم است. ستاره فرانسوی احتمالا فردا در فهرست 23 نفره بازی با رنس قرار خواهد داشت و اگر دو باشگاه به توافق نرسند، شانس بالایی نیز برای حضور در ترکیب پی اس جی دارد.

دیدگاه‌ها