کد خبر : 1776707 | 07 شهریور 1400 ساعت 18:31 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرینات شهرداری ماهشهر برای صعود به لیگ یک

شهرداری ماهشهر با رای کمیته انضباطی حریف تیم ویستا توربین در پلی‌آف برای صعود به لیگ دسته اول شد.

آغاز تمرینات شهرداری ماهشهر برای صعود به لیگ یک

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم شهرداری ماهشهر برای دیدار پلی‌آف صعود به لیگ یک از امروز در ماهشهر آغاز شد و قرار است دیدار رفت روز شنبه برگزار شود. هنوز قرعه کشی میزبان دیدار رفت و برگشت انجام نشده و باید دید کدام تیم از بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و ویستا توربین دیدار اول را میزبانی خواهد کرد.


غلامحسین قنواتی مدیرعامل شهرداری ماهشهر در این خصوص گفت: از امروز تمرینات را شروع می‌کنیم و با تمام توان برای صعود به لیگ یک تلاش می‌کنیم. با این اتفاقاتی که رخ داد، به تیم ما روحیه بالایی تزریق شده و امیدوارم این امر موجب صعود دوباره ما به لیگ یک شود و آن را به مردم این دیار کهن تقدیم کنیم. از همه مردم و مسئولینی که در طول فصل کنار ما بودند و حتی افرادی که ممکن است در برخی اوقات بدلیل اختلاف نظرهای کاری کدورتی بینمان بوجود آمده باشد عاجزانه تقاضا دارم که با همدلی و اتحاد در کنار هم تمام تلاش خود را برای حضور در لیگ یک انجام دهیم.


گفتنی است تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با رای کمیته انضباطی که روز گذشته اعلام شد به پلی‌آف صعود به لیگ یک رسید و حریف ویستا توربین در این مرحله شد. تیم شهرداری ماهشهر که در گروهش رتبه چهارم را کسب کرده بود در پایان و به دلیل تبانی و مسائلی که هنوز عنوان نشده، بالاتر از دو تیم دیگر در جدول قرار گرفت و حال این شانس را دارد تا به لیگ دسته اول باز گردد.

دیدگاه‌ها