کد خبر : 1776741 | 07 شهریور 1400 ساعت 21:26 | 33.5K بازدید | 15 دیدگاه

بارسا 2 - 1 ختافه؛ تیم کومان امیدوارکننده نیست

بارسلونا در خانه خود موفق شد با نتیجه 1-2 از سد ختافه حریف سرسخت خود عبور کند.

بارسا 2 - 1 ختافه؛ تیم کومان امیدوارکننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در روزی که در خانه خود نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نهایت موفق شد با نتیجه 1-2 ختافه را مغلوب کرده و همانند رئال مادرید از سه بازی اول خود هفت امتیاز کسب بکند.

 

بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در ثانیه 99 به گل اول رسید. پاس زمینی یوردی آلبا از سمت چپ به درون محوطه با ضربه دقیق و تمام کننده سرخی روبرتو همراه شد و تیم رونالد کومان خیلی زود به اولین گل دست یافت.

 

1638600

 

ختافه خیلی زود و با حرکت کارلس آلینا می توانست در خانه حریف به گل تساوی دست یاید، اما ضربه هافبک سابق بارسلونا از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 18 ختافه به گل تساوی دست یافت. ساندرو رامیرز بعد از یک و دو با کارلس آلینا صاحب موقعیت شده و با ضربه ای زمینی و بهره گیری از تعلل مارک آندره تراشتگن موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شد.

 

بارسلونا به دنبال گل برتری رفته و در اواسط نیمه اول به این مهم دست یافت. پاس زمینی فرانکی دی یونگ در سمت چپ به ممفیس دیپای رسید و این بازیکن بعد از ورود به محوطه و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

1638597

 

1638598

 

در دقیقه 42 ضربه آرامباری بعد از تغیر جهت می توانست وارد دروازه بارسلونا شود، اما تراشتگن هوشیارانه این توپ را دفع کرد تا در نهایت بارسلونا با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

ختافه بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اوایل نیمه دوم جانکتو با حرکت از سمت چپ می توانست خیلی زود زننده گل تساوی لقب بگیرد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 55 کارلس آلینا فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بارسلونا و به ثمر رساندن گل تساوی داشت، اما امرسون به خوبی در مقابل ضربه این هافبک جوان مقاومت کرد.

 

دقایقی بعد این بار ماکسیموویچ با ضربه ای محکم می توانست دروازه بارسلونا را باز کند، اما ضربه محکم او زاویه نداشت و مستقیما در اختیار دروازه بان آلمانی حریف قرار گرفت.

 

در دقیقه 85 و با ارسال سرجینو دست از سمت راست بارسلونا صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه نمایشی ممفیس دیپای از بالای دروازه ختافه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بارسلونا موفق شد 1-2 حریف خود را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها