کد خبر : 1776747 | 07 شهریور 1400 ساعت 22:20 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

تراشتگن: بازگشت در کنار هواداران هیجان انگیز بود

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، از بازگشت به میادین ابراز خوشحالی کرد.

تراشتگن: بازگشت در کنار هواداران هیجان انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته سوم مسابقات لالیگا در نوکمپ میزبان ختافه بود و نهایتاً این مسابقه نزدیک با نتیجه 2-1 به سود شاگردان رونالد کومان به پایان رسید. یکی از نکات مثبت این بازی برای بارسا بازگشت گلر آلمانی یعنی مارک آندره تراشتگن به دروازه این تیم بود که بعد از چند ماه مصدومیت دوباره به زمین مسابقه بازگشت.

 

 

1638618

 

 

مارک آندره تراشتگن در پایان بازی گفت: "بسیار هیجان‌انگیز بود که توانستم با حضور هواداران به زمین مسابقه برگردم. پیروز شدن همیشه اتفاق خوبی است و ما توانستیم سه امتیاز به دست بیاوریم. همچنین خیلی خوشحالم که توانستم به میدان برگردم. این یک بازی بسیار نزدیک بود. ما به دلیل تصمیمات خوبی که در طول بازی گرفتیم برنده شدیم. به طور کلی شرایط خوب است و ما باید به همین مسیر ادامه دهیم اما در عین حال همیشه چیزهایی برای بهبود یافتن نیز وجود دارد. به طور کلی فکر می‌کنم که ما در مسابقه امشب جمع و جور عمل کردیم و در دفاع از اشتباهات کمی انجام دادیم. "

 

تراشتگن در ادامه گفت: "من می‌خواستم در اسرع وقت به میادین باز کردم و سعی کردم که این کار را با آمادگی صددرصدی انجام دهم. من از همه کسانی که امکان بازگشت را برای من فراهم کردند تشکر می‌کنم."

 

 

1638615

 

 

بازی در حضور هواداران: "من فکر می‌کنم که همه تفاوت بین بازی با هواداران و بدون آنها را درک کرده‌اند. در این شرایط آنها خیلی به ما انرژی می دهند. این برای همه اتفاق خاصی محسوب می‌شود. هواداران در این شرایط به ما انگیزه مضاعف می دهند."

دیدگاه‌ها