کد خبر : 1776748 | 07 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 41K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش کومان به سوت‌های اعتراضی علیه گریزمان

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، از ستاره فرانسوی خود یعنی آنتوان گریزمان حمایت کرد.

واکنش کومان به سوت‌های اعتراضی علیه گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که در مسابقه قبلی خود مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شده بودند امشب با انگیزه پیروزی برابر ختافه پا به زمین مسابقه گذاشتند و نهایتاً موفق شدند در یک بازی بسیار نزدیک و دشوار حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست داده و هفت امتیازی شوند.

 

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "ما در نیمه دوم بازی با توپ کمتری داشتیم اما این پیروزی یک گام بزرگ برای‌مان بود. ما می‌دانستیم که باید چگونه بازی کنیم تا به پیروزی برسیم. سرجینیو دست امروز به عنوان یک وینگر بازی کرد اما نمی‌دانم که آیا میدانید او در تمام طول حرفه خود در این پست بازی کرده یا نه. با توجه به سرعت دست ما می خواستیم حملات خود را افزایش دهیم و در ضد حملات بهتر عمل کنیم. به طور کلی او عملکرد خیلی خوبی داشت."

 

 

1638619

 

 

سوت زدن هواداران علیه آنتوان گریزمان: " من هرگز نمی‌توانم سوت زدن علیه بازیکنان را درک کنم. سوت زدن هواداران برای آنتوان گریزمان اصلا خوب نیست. اگر او نگرش درستی نداشته باشد و تلاش کافی انجام ندهد شما می توانید علیه او سوت بزنید. این فقط یک بازی است.

 

مانند همه بازیکنان هجومی امیدوارم او هم گل بزند. اگر نگرش یک بازیکن مثل گریزمان درست باشد من می توانم از او بخواهم که در هر بازی چهار گل بزند اما باید به این نکته هم توجه کرد که ما در مسابقه امشب موقعیت های زیادی نداشتیم."

 

 

1638621

 

 

روزهای پایانی نقل و انتقالات: "من از باشگاه چیزی نمی خواهم. ما مدتی است که با هم کار می کنیم و همیشه سعی می کنم به وضوح صحبت کنم و وضعیت مالی باشگاه را درک کنم. البته با نگاهی به تیم بازیکنان مصدومی که امروز در اختیار نداشتیم می توانم بگویم که برد مهم است. باشگاه می داند که ما سه یا چهار روز دیگر فرصت داریم. امیدوارم بتوانیم تیم را تغییر دهیم اما اگر این امکان وجود ندارد ما به کار خود ادامه می دهیم."

دیدگاه‌ها