کد خبر : 1776840 | 08 شهریور 1400 ساعت 12:13 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

رونی:

حضور رونالدو فشارها بر سولسشر را افزایش می‌دهد

وین رونی معتقد است که جذب رونالدو باعث خواهد شد که فشارها برای کسب جام قهرمانی بر اوله گونار سولشر افزایش پیدا کند.

حضور رونالدو فشارها بر سولسشر را افزایش می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق منچستریونایتد در طول 13 سال حضورش در این باشگاه پنج بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد. اما شیاطین سرخ از زمان آخرین قهرمانی رونی با این تیم در سال 2013 تا به حال موفق نشدند بار دیگر این جام را به خانه ببرند. با این حال سرمربی دربی کانتی معتقد است جذب کریستیانو رونالدو این باور را به سولسشر خواهد داد که دیگر زمان فتح جام فرارسیده است. 

 

1638642


او در این باره گفت:« کریستیانو هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است و قهرمانی‌هایی را در کشورهای دیگر به دست آورده بنابراین حضورش اهمیت زیادی دارد. او هنوز می‌خواهد بهترین باشد و من اطمینان دارم که تاثیر زیادی در این فصل روی آنها خواهد گذاشت. اوله قطعا می‌‎داند که حالا در موقعیتی است که باید با بازیکنانی که به خدمت گرفته شروع به فتح جام‌های بزرگ کند. قدم بعدی در مسیر پیشرفت این تیم شروع به کسب قهرمانی در مسابقات بزرگ و مهم است.»


سولشر 48 ساله نیز پیش از این درباره پیوستن هم تیمی سابقش به یونایتد اظهار داشت:« امیدوارم کریستیانو بتواند بیاید و نشان دهد که چه کارهایی در طول زندگی حرفه‌‎ای خود انجام داده است. مطمئن هستم که او از تمام این صحبت‌‎ها درباره بالا رفتن سنش لذت می‌‎برد. او به آنها نشان خواهد داد که قادر به انجام چه کارهایی است.»

دیدگاه‌ها