کد خبر : 1776912 | 08 شهریور 1400 ساعت 17:07 | 93K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم عجیب مدیران باشگاه؛

خرید جدید بارسلونا بعد از 27 روز فروخته شد!

به نظر می رسد جدایی امرسون رویال از بارسلونا کمتر از یک ماه پس از انتقال به این تیم قطعی شده باشد.

خرید جدید بارسلونا بعد از 27 روز فروخته شد!

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته قبل از آغاز رقابت های یورو 2020 بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد با امرسون رویال، مدافع کناری و جوان بتیس به توافق رسیده و این بازیکن را به خدمت گرفته است. 27 روز پیش مراسم معارفه امرسون در استادیوم نوکمپ برگزار شده و از این بازیکن در پیش چشم هواداران رونمایی شد.

 

امرسون پس از دو فصل حضور قرضی در رئال بتیس و در شرایطی که مالکیت این بازیکن مشترکا در اخیار بتیس و بارسلونا بود، با قراردادی سه ساله و تا سال 2024 به صورت دائمی به جمع کاتالان ها ملحق شد.

 

1635850

 

امرسون رویال بعد از سپری کردن دورانی درخشان در بتیس و دعوت شدن به اردوی تیم ملی برزیل مورد توجه رونالد کومان قرار گرفته و به بارسلونا پیوست. امرسون در هفته های ابتدایی لالیگا نیز برای دقایقی در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت و به نظر می رسید در برنامه های کادر فنی این تیم جای داشته باشد، اما حالا بارسلونا برای فروش این مدافع برزیلی با تاتنهام به توافق دست یافته است.

 

جان لوکا دی مارتزیو ساعتی قبل مدعی شد انتقال امرسون رویال از بارسلونا به تاتنهام با 30 میلیون یورو در حال نهایی شدن است. این در حالیست که بارسلونا تصمیم گرفته قرارداد سرخی روبرتوی باتجربه را تمدید کند و به جای آن امرسون رویال 22 ساله تنها چند هفته بعد از حضور در نوکمپ، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

1638828

دیدگاه‌ها