کد خبر : 1776943 | 08 شهریور 1400 ساعت 19:25 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

نویر: نبود یوواخیم لوو در اردو عجیب است

مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان مدعی شد کار کردن زیر نظر هنسی فلیک برای او اتفاق جدیدی نیست.

نویر: نبود یوواخیم لوو در اردو عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان هفته آینده و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی به میدان رفته و با کادر فنی جدید خود سه بازی متوالی برابر لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند برگزار خواهد کرد. مانوئل نویر، کاپیتان مانشافت در اولین روز اردو حاضر شده و مدعی شد احتمالا تیم ملی آلمان شبیه به بایرن مونیخ دوران هانسی فلیک بازی خواهد کرد.

 

مانوئل نویر گفت: "حضور در اردوی تیم ملی آلمان و ندیدن یوواخیم لوو کمی عجیب است. البته من هانسی فلیک را از سال 2009 می شناسم و کار کردن با او برای من چیز جدیدی نیست. ما در طول این سالها همیشه با هم ارتباط داشته ایم و او یک مربی خوش برخورد و معاشرتی است. من من مشتاقانه منتظر شروع دوره جدیدی هستم. حتی اگر مسن ترین بازیکن تیم هم باشم، هنوز احساس جوانی می کنم.

 

1612179

 

ما در ترکیب آلمان احتمالا بخشی از تاکتیک هایی را که در بایرن مونیخ زیر نظر هانسی پیاده میی کردیم، اینجا نیز اجرا خواهیم کرد. حضور مارکوس سورگ خیلی به شود هانسی فلیک خواهد بود. ما نیز باید همیشه تحرک فراوانی داشته و بدون توپ نیز به شدت برای پرس کردن بازیکنان حریف اقدام کنیم."

 

مانوئل نویر در مورد اینکه آیا مصدومیت مچ پا در دیدار چند هفته قبل مقابل دورتموند هنوز او را آزار می دهد یا خیر نیز گفت: "من تصور می کنم که می توانم در هر سه بازی به میدان بروم. همیشه ممکن است اتفاقی در بازی ها یا تمرینات رخ دهد و ما هنوز با کادر فنی به طور مفصل در این رابطه صحبت نکرده ایم."

دیدگاه‌ها