کد خبر : 1776961 | 08 شهریور 1400 ساعت 20:45 | 39.7K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره برزیلی قربانی حضور امباپه در رئال می‌شود؟

فابریتزیو رومانو از یک فرضیه جدید در رابطه با انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رونمایی کرده است.

ستاره برزیلی قربانی حضور امباپه در رئال می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، از زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه وجود داشته است؛ موضوعی که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و بر اساس گزارش‌های منتشرشده این امکان وجود دارد که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نهایی شود.
 

البته در مقطع کنونی به نظر می رسد که شرایط برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید پیچیده شده چراکه دیروز گزارش ها حاکی از آن بود که ممکن است این بازیکن نهایتاً در پاری سن ژرمن ماندگار شود. در واقع باشگاه فرانسوی هیچ پاسخی به پیشنهاد آخر رئال مادرید نداده و همین موضوع شرایط را دچار پیچیدگی کرده است.

 

 

1638771

 

 

اما با وجود اینکه پاری‌سن‌ژرمن پاسخی به پیشنهاد 170+10 میلیون یورویی رئال نداده اما به نظر می‌رسد که باشگاه اسپانیایی هرگز ناامید نشده است. در همین راستا ساعتی پیش اسکای اسپورتس گزارش داد که رئال مادرید به زودی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم ارائه خواهد داد تا جذب ستاره فرانسوی را نهایی کند.

 

از طرف دیگر حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، ادعای جدید و جالب توجه دیگری را مطرح کرده است. بر این اساس رومانو مدعی شده که ممکن است طی ساعات آینده رئال پیشنهاد حضور وینیسیوس جونیور در معامله جذب امباپه به پاری سن ژرمن ارائه دهد؛ موضوعی که می تواند برای باشگاه فرانسوی وسوسه کننده باشد چرا که یکی از مهم‌ترین مشکلات آنها که باعث شده به جدایی امباپه رضایت ندهند عدم یافتن جانشین برای او بوده که با آمدن وینیسیوس این مشکل نیز برای آن ها حل خواهد شد.

 

 

1636669

دیدگاه‌ها